Mercedes-Benz: Αργός θάνατος για τον παλιό V8
ΝΕΑMercedes-Benz: Αργός θάνατος για τον παλιό V8
ΝΕΑΟ παλιός V8 των 5,5 lt μπορεί να είναι αλλιώς, αλλά ο νεότερος και μικρότερος των 4,4 lt είναι ωραίος και θα καθιερωθεί έως το τέλος της δεκαετίας.
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)
WHAT CAR
Ο νέος V8 χωρητικότητας 4.000 cc εκτοπίζει σταδιακά τον παλαιότερο και μεγαλύτερο των 5.500 cc και πολύ σύντομα ο τελευταίος θα βγει από την παραγωγή. Και τα δύο μοτέρ εφοδιάζονται με διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης (twin-turbo), αλλά τεχνολογικά απέχουν αρκετά από τον τετράλιτρο (με άμεσο ψεκασμό, διαφορετικό turbo, ξηρό κάρτερ κ.α.) που έκανε ντεμπούτο στην εντυπωσιακή AMG GT (διαβάστε το σχετικό άρθρο από τον Πάνο Σειτανίδη).
Μάλιστα, ο νέος V8, ο οποίος στην περίπτωση της AMG GT αποδίδει από 462 PS έως τα 510 PS στην περίπτωση και της C63 AMG S, θα τοποθετηθεί σε πολλά νέα μοντέλα και πιθανότητα θα συνδυαστεί και με υβριδικό σύστημα για τον αντίπαλο της Porsche 918 Spyder (εδώ το σχετικό άρθρο). Πάντως, ο παλιός V8 των 5,5lt δεν θα τελειώσει έτσι ξαφνικά, αλλά σταδιακά μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ήδη, η GLE63 AMG που έκανε ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ φορά τον μεγαλύτερο V8.