Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με τετρακίνηση και 305 ίππους η νέα BMW M135i

Ελλάδα 12:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με τετρακίνηση και 305 ίππους η νέα BMW M135i

ΝΕΑ

Με τετρακίνηση και 305 ίππους η νέα BMW M135i

ΝΕΑ

Η κορυφαία έκδοση της νέας BMW Σειρά 1 θα έχει πλέον 2λιτρο κινητήρα με 305 ίππους ενώ θα είναι και μόνιμα τετρακίνητη.

Advertisement
Advertisement

Η νέα γενιά της Σειράς 1 γυρίζει σελίδα και αποχωρίζεται την πίσω κίνηση καθώς πλέον η βασική διάταξη μετάδοσης θα είναι στους εμπρός τροχούς. Η αλλαγή δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την κορυφαία, σε πρώτη φάση, έκδοση Μ135i η οποία θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη όπως και οι βασικοί ανταγωνιστές της Mercedes-AMG A35 και Audi S3.

Η M135i αναμένεται να παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης και σε αντίθεση με ότι θα συμβαίνει με την επόμενη Μ3 η τετρακίνηση θα είναι μόνιμη χωρίς επιλογή για μετάδοση μόνο στους πίσω τροχούς. Εκτός όμως από την προσθήκη της τετρακίνησης στον στάνταρ εξοπλισμό σημαντική αλλαγή είναι και αυτή του κινητήρα με το 3λιτρο εξακύλινδρο σύνολο που βρίσκουμε στην παρούσα γενιά να παραδίδει τη σκυτάλη στον 2λιτρο TwinPower Turbo της BMW στην πιο δυνατή όμως έως σήμερα εκδοχή του.

Advertisement
Advertisement

Η ισχύς θα φθάνει τους 305 ίππους και η ροπή τα 45,9 χλγμ, γεγονός που σημαίνει πως θα υπολείπεται σε σχέση με την παρούσα Μ140i, όμως αυτό με την σειρά του ενισχύει τα σενάρια που θέλουν την BMW να προετοιμάζει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση της νέας Σειράς 1 με περισσότερους από 400 ίππους. Πάντως η M135i θα είναι εξοπλισμένη με το 8αρι σπορ κιβώτιο της BMW που σε συνδυασμό με την αυξημένη πρόσφυση λόγω τετρακίνησης αναμένεται να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, ειδικά στην επιτάχυνση από στάση.

Από εκεί και πέρα η M135i θα έχει πιο φαρδιά μετατρόχια και επιπλέον ενισχύσεις στο αμάξωμα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις ενώ αντίστοιχα ειδικά ρυθμισμένο θα είναι το σύστημα διεύθυνσης και το ESC ενώ θα υπάρχει και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αντίστοιχα σε οπτικό επίπεδο η διαφοροποίηση θα εντοπίζεται στους πιο επιθετικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, στις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και στους μεγαλύτερους M-Sport τροχούς.