Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με 350 ίππους το νέο Focus RS!

Ελλάδα 21:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με 350 ίππους το νέο Focus RS!

ΝΕΑ

Με 350 ίππους το νέο Focus RS!

ΝΕΑ

Μία ευχάριστη έκπληξη μας κράταγε η Ford ενόψει του Φεστιβάλ Ταχύτυτας του Γκούντγουντ. Ανακοίνωσε την οριστική ισχύ του 2.3 EcoBoost του νέου Focus RS, η οποία φθάνει τα 350 PS! Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που εμφανίζεται και στη νέα Mustang, εκεί όμως η απόδοσή του «σταματά» στα 317 PS. Η αύξηση της ισχύος επιτυγχάνεται – μεταξύ άλλων – μέσω νέου turbo και μεγαλύτερου intercooler. Θυμίζουμε ότι – σε αντίθεση με άλλα καυτά μικρομεσαία hatch – το νέο Focus RS δεν είναι προσθιοκίνητο, αλλά τετρακίνητο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η μέγιστη ροπή φθάνει τα 44,9 kgm (από τις 2.000 έως τις 4.500 rpm), ενώ για διάστημα 15 sec μπορεί να αγγίξει τα 47,9 kgm, μέσω λειτουργίας overboost. Ως κιβώτιο επελέγη το 6τάχυτο μηχανικό, το οποίο έχει δεχτεί βέβαια τροποποιήσεις ώστε να αντέξει την υψηλότερη ροπή. Στάνταρ είναι το start/stop, προκειμένου να συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων. Η παραγωγή του θα γίνεται στο Ζααρλούι της Γερμανίας, με ημερομηνία έναρξης προς τα τέλη του 2015.

Advertisement
Advertisement

Η τετρακίνηση βασίζεται σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες (κατανέμει έως το 70% της ροπήςστον πίσω άξονα), ενώ το σύστημα Dynamic Torque Vectoring στέλνει έως το 100% της διαθέσιμης ροπής σε έναν από τους πίσω τροχούς. Αυτό ενεργεί ευεργετικά στις στροφές, καθώς η επιπλέον ροπή στον εξωτερικό τροχό περιορίζει το φαινόμενο της υποστροφής. Οι… φανατικοί θα απολαύσουν και το Drift Mode (για ελεγχόμενο ντριφτάρισμα), που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Drive Mode.

Το NewsAuto.gr θα ταξιδέψει το τριήμερο στο Γκούνγουντ, εκεί όπου η Ford θα παρουσιάσει το Focus RS, με τον «αρχι-τρελό» Ken Block να το οδηγεί στην ανάβαση του 1,86 km. «Υποσχεθήκαμε στους λάτρεις της ταχύτητας ένα καυτό μοντέλο με 350 ίππους και αυτό κατασκευάσαμε», δήλωσε ο Dave Pericak, διευθυντής της Ford Performance, η οποία ελέγχει πλέον όλα τα μοντέλα επιδόσεων αλλά και τις αγωνιστικές δραστηριότητες της μάρκας.