Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Με 1.100 ίππους το Karma SC2

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Με εκπληκτική σχεδίαση, το νέο πρωτότυπο της Karma, το SC2, υπόσχεται μεγάλες συγκινήσεις με τους 1.100 ίππους από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του.

Δεν έχουμε συχνά πληροφορίες από την Karma που έχει έδρα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Όταν όμως η εταιρεία αποφασίσει να παρουσιάσει κάτι, τότε είμαστε σίγουροι πως θα είναι κάτι εντυπωσιακό. Η αρχή έγινε από τη Σαλόνι Αυτοκινήτου της Κίνας νωρίτερα μέσα στο 2019, όπου η Karma παρουσίασε το Revero GT. Τώρα, με την «ευκαιρία» της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες, (22 Νοεμβρίου- 1 Δεκεμβρίου), η Karma λανσάρει ένα ακόμα πρωτότυπο που έχει ό,τι χρειάζεται για να τραβήξει την προσοχή του κοινού.

Το Karma SC2 είναι κατ’ αρχήν εκπληκτικό σε σχεδίαση. Έχει ένα κλασικό σχήμα coupe αυτοκινήτου, με τόσο σύγχρονη προσέγγιση που το κάνει να δείχνει τόσο οικείο, ενώ στην πραγματικότητα είναι κάτι τελείως νέο. Οι δύο μεγάλες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, αποκαλύπτουν ένα σχετικά στενό cockpit που μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα και είναι γεμάτο τεχνολογικές εφαρμογές και κάμερες.

Από τα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει το καταγραφικό της διαδρομής, που μπορεί να την ξαναπροβάλλει μετά το τέλος, σαν να είσαι μέσα σε εξομοιωτή, έχοντας εικόνα από τις δεκάδες κάμερες που καταγράφουν από διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Φυσικά, όλο αυτό θα έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, μια και το Karma SC2 υπόσχεται πολύ δυνατές συγκινήσεις, χάρη στην ισχύ των 1.100 ίππων από τους δύο ηλεκτροκινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του.

Η μετάδοση αφορά και τους τέσσερις τροχούς και η Karma κάνει λόγο για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, με αυτονομία που ξεπερνάει τα 560 χιλιόμετρα. Η ανάρτηση έχει επιρροές από του αγώνες και βασίζεται σε μια διάταξη λειτουργίας με ωστικές ράβδους, ενώ από το προηγμένο τεχνολογικά κιβώτιο ταχυτήτων προκύπτει και η κατανομή της ροπής ανά τροχό, κάτι που κάνει εξωπραγματική την ικανότητα του μοντέλου να διαχειρίζεται τις στροφές με υψηλή ταχύτητα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr