Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

McLaren: Υβριδική η P1 του 2024

Ελλάδα 7:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

McLaren: Υβριδική η P1 του 2024

ΝΕΑ

McLaren: Υβριδική η P1 του 2024

ΝΕΑ

Η McLaren έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει με τον αντικαταστάτη της P1, πρόκειται για το επόμενο μοντέλο της γκάμας. Ο διευθύνων σύμβουλος Mike Flewitt επιβεβαίωσε ότι μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το αυτοκίνητο το 2024, προσθέτοντας ότι θα είναι εξηλεκτρισμένο.

Advertisement
Advertisement

“Δεν έχουμε ανακοινώσει το σύστημα κίνησης”, δήλωσε ο Flewitt κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνέντευξης μετά την ακύρωση της έκθεσης της Γενεύης. “Προφανώς, ανυπομονούμε, θα είναι είτε υβριδικό είτε EV.” Ωστόσο, ο Flewitt άφησε υπονοούμενα πως θα είναι 100% McLaren και θα υιοθετεί ηλεκτρική τεχνολογία.

“Μου αρέσουν τα EV”, συνέχισε. “Οδήγησα πρόσφατα και μάλιστα αρκετά. Αποκρίνονται άμεσα, είναι εκλεπτυσμένα σε λειτουργία και έχουν απίστευτη απόδοση. Αλλά οι χρόνοι φόρτισης είναι πραγματικά περιοριστικοί. Για εμάς πάντως, οι κορυφαίες επιδόσεις είναι συνέπεια των χαρακτηριστικών που έχουμε σχεδιάσει για κάθε υπέρ-αυτοκίνητο ξεχωριστά”. Η McLaren έχει ήδη δεσμευτεί να εφοδιάσει όλη τη γκάμα της με υβριδική τεχνολογία.

Με βάση όλα τα προηγούμενα υποθέτουμε πως η επόμενη P1 θα χρησιμοποιήσει ένα ξεχωριστό υβριδικό σύστημα το οποίο θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο εμπρός άξονα. Το πίσω μέρος θα τροφοδοτείται από έναν κανονικό βενζινοκινητήρα ή από μια έκδοση του υβριδικού V6 που χρησιμοποιείται από τη νέα σειρά Sports. Αν και ο υβριδισμός θα δημιουργήσει κάποια ερωτηματικά σε επίπεδο συσκευασίας όσο και βάρους για τους μηχανικούς, αυτά θα εξαλειφθούν μεμιάς όταν αποκαλυφθεί πως η μπαταρία θα είναι σημαντικά ελαφρύτερη και πιο συμπαγής από αυτές που έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων.

Advertisement
Advertisement

“Ως κατασκευαστής χαμηλού όγκου, η στρατηγική μας είναι χτισμένη γύρω από μία πλατφόρμα”, δήλωσε ο Flewitt, “οπότε μπορεί να χρειαστούμε τόσο μια πλατφόρμα EV για ορισμένες αγορές και μια άλλη υβριδική πλατφόρμα για άλλες αγορές ή τομείς”. Παρόλο που ο Flewitt παραδέχθηκε ότι οι προδιαγραφές των επερχόμενων EV όπως οι Lotus Evija και Pininfarina Battista είναι “απίστευτες”, επέμεινε ότι οι αγοραστές της McLaren επικεντρώνονται σε περισσότερα πράγματα από απλούς αριθμούς. Ο ίδιος παραδέχεται ότι η πρόταση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου για απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το 2035 (ίσως και το 2032) ήταν «έκπληξη και όχι ιδιαίτερα ωραία».

Είπε επίσης πως η McLaren θα συμμετάσχει με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την άσκηση πίεσης με σκοπό την εξαίρεση των υβριδικών από την απαγόρευση, αλλά επίσης ότι δεν θα ήταν απαραίτητα για το τέλος των μη ηλεκτρικών McLaren.

Advertisement

“Πάντα πίστευα ότι η εξέλιξη των EV θα απευθυνόταν σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς”, δήλωσε ο Flewitt. “Ταιριάζει στα μικρά επιβατικά αυτοκίνητα, στα δικά μας υπέρ-αυτοκίνητα προφανώς και θα κάνει καλό, λίγο αργότερα όμως, όταν βρούμε τα απαραίτητα κουμπιά. Πιστεύω επίσης ότι θα υπάρξουν γεωγραφικές διαφορές με ορισμένες αγορές, όπως είναι η Κίνα. Προσθέστε όλα αυτά μαζί και έχετε μια μικτή στρατηγική κινητήριας δύναμης για τα επόμενα 20 ή 30 χρόνια”.