Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Land Rover: Υβριδική επίθεση με νέα μοντέλα

Ελλάδα 13:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Land Rover: Υβριδική επίθεση με νέα μοντέλα

ΝΕΑ

Land Rover: Υβριδική επίθεση με νέα μοντέλα

ΝΕΑ

Οι Βρετανοί πατάνε γκάζι με στόχο να παρουσιάσουν μια σειρά από νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως όλα δείχνουν, η Land Rover θα ενισχύσει στο μέγιστο δυνατό την υβριδική της γκάμα αφήνοντας στο περιθώριο τους ντίζελ κινητήρες.

Advertisement
Advertisement

H JLR έκανε την αρχή με τη νέα αμιγώς ηλεκτρική I-Pace και πλέον το ενδιαφέρον των Βρετανών στρέφεται στην «οικολογική» αναβάθμιση της γκάμας της Land Rover. Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια νέα σειρά υβριδικών συστημάτων με υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου αναφέρουν πως η αρχή της νέας στρατηγικής θα γίνει με την επόμενη γενιά του Range Rover, την οποία θα δούμε στα μέσα του 2020. Έτσι, εκτός της νέας πλατφόρμας αλουμινίου που θα βοηθήσει στη μείωση του βάρους (MLA), η εταιρεία θα εφοδιάσει το μεγάλο off road μοντέλο με ένα νέο υβριδικό σύστημα που θα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε όλους τομείς συγκριτικά με αυτό που συναντούμε στην υπάρχουσα γενιά (P400e).

Advertisement
Advertisement

Το συγκεκριμένο θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 6 κυλίνδρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα τοποθετημένο σε κάθε άξονα). Η συνολική ισχύς θα φτάνει τα 400 άλογα και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα χρησιμοποιεί τούρμπο και ηλεκτρικό κομπρέσσορα για καλύτερη απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών (ο κομπρέσσορας θα παίρνει ενέργεια από ένα ξεχωριστό σύστημα 48V). Παράλληλα, οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζουν και μέσω πρίζας, εκτός του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, προσφέροντας αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια για πάνω από 60 χιλιόμετρα.  Η παραπάνω plug-in υβριδική «συνταγή» θα εφαρμοστεί στο επερχόμενο Defender και στην άρτι αφιχθείσα γενιά του Evoque. Ειδικά για το Range Rover Evoque, το υβριδικό κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.500 κυβικών εκατοστών και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς θα φτάσει στους 300 ίππους και η αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια θα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα.

 

Advertisement

 

 

Advertisement