Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lamborghini Temerario: Έρχεται και με πίσω κίνηση;

Ελλάδα 3:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Lamborghini Temerario: Έρχεται και με πίσω κίνηση;

ΝΕΑ

Η Lamborghini εξετάζει μια πιο «αγνή» εκδοχή του νέου της supercar, με πίσω κίνηση και λιγότερο πολύπλοκο υβριδικό σύστημα, ίσως ακόμη και χωρίς ηλεκτροκίνηση, για τους πιο ρομαντικούς.

Advertisement
Advertisement

Η Temerario, το νέο «εισαγωγικό» supercar της Lamborghini, ξεκίνησε την πορεία της με ένα εξελιγμένο plug-in υβριδικό σύστημα 907 ίππων, βασισμένο σε έναν twin-turbo V8 κινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει ο τεχνικός διευθυντής της μάρκας Rouven Mohr, η εταιρεία σκέφτεται να εμπλουτίσει τη γκάμα με μια πιο απλή —και πιθανώς πιο απολαυστική— παραλλαγή.

Πιο «καθαρή» οδήγηση, λιγότερη πολυπλοκότητα

Η νέα έκδοση της Temerario που εξετάζεται θα διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς και υβριδικό σύστημα διαφορετικής λογικής, πιθανώς χωρίς εξωτερική φόρτιση. Όπως ανέφερε ο Mohr, η Porsche 911 Carrera GTS είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ήπιας υβριδικής προσέγγισης με απόδοση και μικρό βάρος.

Advertisement
Advertisement

Εάν υλοποιηθεί, η έκδοση αυτή θα απομακρυνθεί από την υπάρχουσα διάταξη με τρεις ηλεκτροκινητήρες, κάτι που θα αλλάξει αισθητά τη δυναμική του αυτοκινήτου — προσεγγίζοντας περισσότερο το πνεύμα της Huracán RWD. Μόνος του, ο θερμικός V8 κινητήρας αποδίδει 789 ίππους, οπότε ακόμη και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, η ισχύς παραμένει εντυπωσιακή.

Το αγωνιστικό GT3 δείχνει τον δρόμο

Στο πρόσφατο Goodwood Festival of Speed, η Lamborghini παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση Temerario GT3, με αποκλειστικά θερμικό κινητήρα και πίσω κίνηση. Αν και αποδίδει «μόλις» 542 ίππους λόγω των κανονισμών, αποδεικνύει ότι μια ICE-only εκδοχή είναι τεχνικά εφικτή.

Advertisement

Παρά τις ελπίδες των purists, πάντως, μια τέτοια έκδοση δεν είναι άμεση προτεραιότητα για την εταιρεία, καθώς η στρατηγική παραμένει προσηλωμένη στον εξηλεκτρισμό. Ο ίδιος ο Mohr δηλώνει: «Δεν θα το απέκλεια εντελώς, αλλά δεν είναι στην κορυφή της λίστας μας».

Το μέλλον της γκάμας

Advertisement

Η Lamborghini σχεδιάζει επίσης roadster εκδόσεις για τις Temerario και Revuelto, ενώ στην ερχόμενη Monterey Car Week αναμένεται η αποκάλυψη της Fenomeno, ενός εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής hypercar με πάνω από 1.000 ίππους.

Αν και η πλήρως ηλεκτρική εποχή μοιάζει να καθυστερεί —το πρώτο EV της Lamborghini μετατίθεται για το 2029 λόγω χαμηλής ζήτησης— το υβριδικό παρόν δείχνει να εξισορροπεί ιδανικά τις απαιτήσεις επιδόσεων, ήχου και βιωσιμότητας. Κι όμως, η επιθυμία για απλή, «μηχανική» οδήγηση παραμένει ζωντανή — και η Lamborghini το γνωρίζει.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Η XPeng στην Ελλάδα με τρία μοντέλα! (+τιμές)
Πότε πάει… διακοπές ο Δακτύλιος;
Ενημερωτικά, η Suzuki ανανέωσε το Jimny…

Advertisement