Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Πού πας με ραγισμένο παρμπρίζ-Τι πρέπει να ξέρετε

  • Κώστας Φούζας

Ένα από τα βασικά μέρη του αυτοκινήτου είναι τα παρμπρίζ και τα πλαϊνά κρύσταλλα. Έχεις σκεφτεί, πως, αν κυκλοφορείς με ραγισμένο παρμπρίζ κινδυνεύεις.; Ας δούμε ορισμένα σημαντικά στοιχεία γύρω από το συγκεκριμένο τμήμα, αλλά τις αντηλιακές μεμβράνες που-ίσως-χρειαστεί να τοποθετήσουμε.


Η τεχνολογία των κρυστάλλων που τοποθετούνται στα οχήματα έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία χρόνια, με απώτερο στόχο τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και μόνωση της καμπίνας των επιβατών. Μάλιστα, οι εταιρείες αυτοκινήτου πραγματοποιούν ειδικά tests σε συνεργασία με κατασκευαστές κρυστάλλων προκειμένου να βελτιώσουν τα στοιχεία απόδοσής τους σε συνθήκες πρόσκρουσης. Μεταξύ άλλων, ο στόχος που θέτουν είναι το κρύσταλλο να παραμένει στη θέση του σε ενδεχόμενη σύγκρουση και να μην τραυματίζονται οι επιβάτες. Για το σκοπό αυτό, οι ειδικοί επισημαίνουν το πόσο σημαντικό είναι να τοποθετούμε γνήσια κρύσταλλα ή εφάμιλλα υψηλής ποιότητες σε περίπτωση αντικατάστασης, με τη βοήθεια εξειδικευμένων τεχνικών.

Συμβουλευτείτε τους ειδικούς για το αυτοκίνητό σας

Σε αυτό το σημείο είναι πολύ σημαντικό να επισημάνουμε πως η «ταυτότητα» του κάθε κρύσταλλου είναι οι κωδικοί που αναγράφονται πάνω του. Ας δούμε ένα παράδειγμα ένα σχετικό παράδειγμα:

glass-code

1.Επωνυμία κατασκευαστή. Στα καινούργια βλέπουμε συνήθως τη μάρκα του αυτοκινήτου.

2. Έγκριση τύπου για την Αμερική

3. Εγκριση τύπου για την Ευρώπη σύμφωνα με τον κανονισμό 43 της ΕΕ.

4.Έγκριση τύπου για την Κίνα

5. Ημερομηνία παραγωγής: ο αριθμός στο μέσο δείχνει το έτος και οι τελείες τον μήνα. Από το συγκεκριμένο στοιχείο μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει αλλάξει παρμπρίζ.

6.Το κράτος της ΕΕ που δόθηκε η έγκριση τύπου

7.Μας δείχνει τον δείκτη ασφαλείας του κρυστάλλου (πχ αν έχει ενισχύσεις)

8.Συμβολίζει τις έξτρα ιδιότητα που μπορεί να έχει το προϊόν (πχ άθραυστο ή θερμομονωτικό)

big-crack

par

Επιλέγοντας αντηλιακές μεμβράνες

Οι σύγχρονες μεμβράνες μειώνουν έως και 78% τη θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ενώ παράλληλα εμποδίζουν το 99% της υπεριώδους ακτινοβολίας (UV) που είναι βλαβερή όχι μόνο για το δέρμα μας αλλά και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου (μείωση ξεθωριάσματος των καθισμάτων, του ταμπλό της ξύλινης επένδυσης κλπ).

Εκτός από τις άμεσες συνέπειες στην υγεία μας, οι αντιηλιακές μεμβράνες μειώνουν και το κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος λόγο της έλλειψης ορατότητας που προκαλείται από την ανάκλαση των διερχόμενων αυτοκινήτων τη νύχτα και την αντηλιά του φωτός κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η τοποθέτησή τους πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό & με επώνυμα προϊόντα που συνοδεύονται από τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και εγγυήσεις.

Συμβουλευτείτε τους ειδικούς για το αυτοκίνητό σας

memvr

 

Χρήσιμες ερωτήσεις & απαντήσεις από την Glassdrive

Ερώτηση: Έχω σπασμένο τζάμι στο αυτοκίνητο μου και έχω θραύση κρυστάλλων στο συμβόλαιο μου. Τι θα πρέπει να κάνω;

Απάντηση: Θα καλέσετε στο 800 11 777 999 και θα κάνετε μια δήλωση δίνοντας κάποια στοιχεία που θα σας ζητηθούν όπως πχ. Aσφαλιστική εταιρία, ονοματεπώνυμο, μάρκα μοντέλου αυτοκινήτου κλπ. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς.

Ερώτηση:  Γιατί ζητάτε τόσα πολλά στοιχεία όπως πχ το ΑΦΜ μου την ώρα που κάνω δήλωση;

Απάντηση:  Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα ώστε να γίνει η αναγγελία της ζημιάς στην ασφαλιστική σας εταιρία.

Ερώτηση:  Σε πόση ώρα θα με καλέσετε; Θα φτιαχτεί σήμερα το τζάμι μου;

Απάντηση: Θα σας καλέσουμε σήμερα μόλις πάρουμε έγκριση απο την ασφαλιστική εταιρία σας, για να συννενοηθούμε για το ραντεβού. Εφόσον το κρύσταλλο υπάρχει στην αποθήκη μας, θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.

Ερώτηση:  Θα πληρώσω κάτι εγώ;

Απάντηση: Ανάλογα με το ασφαλιστικό σας συμβόλαιο. Εφόσον έχετε θραύση κρυστάλλων στο συμβόλαιο σας ενδέχεται να μην πληρώσετε τίποτα γιατί καλύπτεστε από την ασφάλεια σας.

Ερώτηση:  Το συνεργείο που θα πάω είναι κοντά στην περιοχή μου;

Απάντηση: Υπάρχουν 66 σταθμοί Glassdrive αλλά και περισσότεροι από 100 εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα. Ο συνεργάτης που θα σας καλέσει για το ραντεβού θα σας ενημερώσει γι’ αυτά και μαζί θα επιλέξετε το σημείο που σας εξυπηρετεί.

Ερώτηση: Το κρύσταλλο που θα τοποθετήσετε θα είναι το ίδιο με αυτό που έχει το αυτοκίνητό μου; Θα είναι «γνήσιο»;

Απάντηση:  Η Glassdrive ανήκει στη Saint-Gobain, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Για τον λόγο αυτό, στη Glassdrive τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα απευθείας από τον προμηθευτή του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας. Η διαφορά με το κρύσταλλο που «φοράει» το αυτοκίνητο σας, είναι ότι δεν θα φέρει το λογότυπο της μάρκας του αυτοκινήτου σας, καθώς την άδεια χρήσης του λογότυπου αυτού έχει μόνο ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Συνεπώς το κρύσταλλο που θα σας τοποθετήσουμε είναι «γνήσιο» και συνοδεύεται απο πιστοποιητικό γνησιότητας.

Ερώτηση: Τι σημαίνει γνήσια κρύσταλλα αυτοκινήτων;

Απάντηση:  Γνήσια κρύσταλλα θεωρούνται αυτά τα οποία έχουν κατασκευαστεί με τις ίδιες μεθόδους τις ίδιες ποιοτικές προδιαγραφές και στα ίδια εργοστάσια με τα κρύσταλλα που «φοράει» το αυτοκίνητο από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ερώτηση:  Υπάρχει διαφορά μεταξύ των εργοστασίων που παράγουν κρύσταλλα αυτοκινήτων;

Απάντηση:  Υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των εργοστασίων που παράγουν κρύσταλλα αυτοκινήτων. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να χρησιμοποιείτε πάντα Γνήσια Κρύσταλλα τα οποία έχουν τις εργοστασιακές προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σας.

Ερώτηση:  Πώς θα πάω στο συνεργείο με σπασμένο παρμπρίζ κυρίως όταν βρέχει, υπάρχει περίπτωση να μπεί νερό;

Απάντηση: Το παρμπρίζ είναι πολυστρωματικό κρύσταλλο, δηλαδή αποτελείται απο δύο φύλλα γυαλιού με πολυβινυλική μεμβράνη (PVB) στη μέση και ραγίζει μόνο το εξωτερικό φύλλο. Το ράγισμα στο κρύσταλλο μπορεί να προχωρήσει κι άλλο, αλλά δεν πρόκειται να πέσει, αλλά ούτε και να μπεί νερό. Μπορείτε να το κινήσετε άφοβα.

Ερώτηση: Πότε μπορώ να επισκευάσω το παρμπρίζ μου;

Απάντηση:  Το παρμπρίζ μπορεί να επισκευαστεί εφόσον το σπάσιμο δεν είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα 2 ευρώ και δεν βρίσκεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Ερώτηση:  Γιατί και πότε πρέπει να αντικαταστήσω το παρμπριζ μου;

Απάντηση: Το παρμπρίζ αντικαθιστάται σε περίπτωση που δεν είναι επισκευάσιμο δηλ το σπάσιμο είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα 2 ευρώ ή βρίσκεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Παράλληλα μια μελέτη έδειξε ότι μετά τα 150.000 χλμ το παρμπρίζ χάνει τις αρχικές του ιδιότητες μειώνοντας έτσι την ασφάλεια σας.

Ερώτηση: Μπορώ να εξυπηρετηθώ το Σάββατο;

Απάντηση: Οι περισσότεροι σταθμοί GLASSDRIVE είναι ανοιχτοί το Σάββατο ενώ το ωράριο λειτουργίας διαφέρει ανά περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείστε με την γραμμή εξυπηρέτησης 800 11 777 999.

Ερώτηση:  Μπορούν να επισκευαστούν τα πλαϊνά και πίσω κρύσταλλα;

Απάντηση: Εφόσον τα κρύσταλλα είναι πολυστρωματικά (διπλό τζάμι με φιλμ PVB στη μέση) μπορούν να επισκευαστούν, συνήθως όμως τα πλαϊνά είναι μονά κρύσταλλα τα οποία όταν σπάσουν θρυμματίζονται.

Ερώτηση: Πόση ώρα χρειάζεται για την επισκευή και την αντικατάσταση του κρυστάλλου;

Απάντηση:  Η επισκευή χρειάζεται περίπου 30 λεπτά και η αντικατάσταση περίπου 3 ώρες.

Ερώτηση:  Μπορώ να πλύνω το αυτοκίνητο μου αμέσως μόλις αντικαταστήσω το παρμπρίζ;

Απάντηση:  Προτείνουμε να περιμένετε 48 ώρες από την τοποθέτηση του παρμπρίζ πριν πάτε το αυτοκίνητο στο πλυντήριο.

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr