Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κρατικός μηχανισμός vs Ιδιώτες (που διαχειρίζονται δρόμους): 1-0

Ελλάδα 11:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κρατικός μηχανισμός vs Ιδιώτες (που διαχειρίζονται δρόμους): 1-0

ΝΕΑ

Κρατικός μηχανισμός vs Ιδιώτες (που διαχειρίζονται δρόμους): 1-0

ΝΕΑ

Την ώρα που ιδιωτικές εταιρείες μέσω της Τροχαίας έκλειναν τους μεγαλύτερους δρόμους στην Ελλάδα (εθνική οδός και Αττική οδός) γιατί δεν μπορούσαν να εγγυηθούν την ασφάλεια των οδηγών, η κρατική μηχανή κρατούσε ανοιχτό το οδικό δίκτυο που διαχειρίζεται. Ακούγεται απίστευτο αλλά αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα…

Advertisement
Advertisement

Η έλευση του χιονιά δημιουργεί πάντοτε πολλά προβλήματα στις συγκοινωνίες και στο οδικό δίκτυο ενώ οι μετακινήσεις γίνονται επικίνδυνες.

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, αρκεί να γυρίσουμε ένα χρόνο πίσω και να θυμηθούμε την ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών που εγκλωβίστηκαν στην Αττική οδό.

Σε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, σε ένα δρόμο σύγχρονο μέσα στην Αθήνα (!) όπου για να κινηθείς πρέπει να καταβάλλεις μεγάλα ποσά, χιλιάδες οδηγοί δεν μπορούσαν να τον χρηησμοποιήσουν, ενώ σε άλλο δρόμο έμειναν για πάρα πολλές ώρες χωρίς βοήθεια και “εγκλωβισμένοι“.

Αττική οδός 2022. Χιλιάδες εγκλωβισμένοι οδηγοί στον πιο σύγχρονο δρόμο της Ελλάδας…

Γιατί έκλεισαν τους δρόμους;

Advertisement
Advertisement

Φέτος ο χιονιάς έκανε και πάλι την εμφάνισή του και όπως αποδείχτηκε δεν ζήσαμε τις τραγικές καταστάσεις του 2022. Το σημαντικότερο απ’ όλα ήταν πως δεν κινδύνεψαν ανθρώπινες ζωές κάτι που είδαμε όχι μόνο πέρυσι αλλά και προηγούμενα έτη (π.χ. εθνική οδός). Ωστόσο είδαμε την ταλαιπωρία οδηγών οι οποίοι αναγκάστηκαν να μείνουν στην εθνική οδό (πριν την Αθήνα) για πολλές ώρες επειδή ο δρόμος είχε κλείσει.

Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρεία που διαχειρίζεται το εθνικό οδικό δίκτυο Αθηνών – Λαμίας, η απόφαση απαγόρευσης της κυκλοφορίας πάρθηκε από την Τροχαία. Προφανώς έγινε για να μην υπάρξουν καταστάσεις προηγούμενων ετών όμως εκατοντάδες ή και χιλιάδες αυτοκίνητα, λεωφορεία και νταλίκες έμειναν κάπου στην… εθνική να περιμένουν την άρση απαγόρευσης.

Η Τροχαία έδωσε εντολή να κλείσουν οι δρόμοι όπου δεν μπορούσαν να κινηθουν με ασφάλεια οι οδηγοί, κατι που είδαμε σε Αττική οδό και Εθνική οδό.. (φωτό αρχείου)

Πληρώνεις και έχεις χιονολάστιχα: Ε, και;

Ασχέτως αν τα οχήματα ήταν εφοδιασμένα με χιονολάστιχα, αλυσίδες και ότι άλλο προβλέπει η νομοθεσία, η εθνική οδός ακόμα και μέρος της Αττικής οδού έκλεισε γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε η δυνατότητα να καθαριστεί ο δρόμος. Με λίγα λόγια, πολυσύχναστοι δρόμοι, οι μεγαλύτεροι στην Ελλάδα, όπου για να κινηθεί κανείς καταβάλλει πολύ ψηλά διόδια, οι υπεύθυνοι έδειξαν πως δεν έχουν τη γνώση και την ικανότητα να εξυπηρετήσουν τους πολίτες/πελάτες.

Advertisement

Στην αντίπεραόχθη, συνέβη κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και ιδίως όταν υπάρχει η σύγκριση κράτους με ιδιώτες. Ο κρατικός μηχανισμός που επιχείρησε σε δρόμους της Αθήνας και της Αττικής κατάφερε να κρατήσει ανοιχτές τις κύριες οδικές αρτηρίες. Έτσι οι πολίτες που είχαν ανάγκη να μετακινηθούνε και έχοντας τα κατάλληλα μέσα κινήθηκαν χωρίς προβλήματα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο, το πάθημα, που έγινε μάθημα, του προηγούμενου έτους, η επένδυση σε γνώση αλλά και μηχανήματα ειδικού έργου (πχ. πολύ μεγάλα εκχιονιστικά) που κράτησαν καθαρούς τους δρόμους.

Ακόμα και στην περίπτωση που οι οδηγοί ήταν εφοδιασμένοι με αλυσίδες ή ακόμα και με χιονολάστιχα δεν μπορούσανε να πάνε στη δουλειά τους…

Δεν έκαναν το αυτονόητο

Ίσως ήταν και από τις λίγες φορές που η κρατική μηχανή υπερίσχυσε των ιδιωτών οι οποίοι δεν κατάφεραν να κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή να κρατήσουν ανοιχτούς του κεντρικούς δρόμους στην Πρωτεύουσα της Ελλάδας.

Advertisement

Τα συμπεράσματα δικά σας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι πρέπει να κάνεις αν δεις… χελώνα στο καντράν;
Ποιο ελβετικό όχημα έχει χρώμα με ονομασία Σαντορίνη;
Δείτε πώς… φορτώνει ο Βασιλιάς των εκχιονιστικών που ήρθε Ελλάδα (+video)