Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης από την Infiniti

Ελλάδα 0:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης από την Infiniti

ΝΕΑ

Κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης από την Infiniti

ΝΕΑ

Εδώ και λίγα χρόνια έχουμε ακούσει για τις προσπάθειες μηχανολόγων από ορισμένους κατασκευαστές να εξελίξουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με τεχνολογία μεταβλητής σχέσης συμπίεσης – VCR (Variable Compression Ratio). Μετά από 20 χρόνια εξέλιξης, η Infiniti είναι σε θέση να παρουσιάσει στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, στα τέλη Σεπτεμβρίου, τον πρώτο ανάλογο κινητήρα που είναι έτοιμος να περάσει στην παραγωγή.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο σύνολο με καύσιμο βενζίνη, το οποίο σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Infiniti, Roland Krueger, «συνδυάζει την ισχύ ενός υψηλής απόδοσης 2λιτρου turbo με ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση. Φέρνει την επανάσταση στο χώρο, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Έτσι λειτουργεί ο βραχίονας που μεταβάλει διαρκώς τη σχέση συμπίεσης

Advertisement
Advertisement

Η τεχνολογία VC-T(Variable Compression-Turbocharged) επιτρέπει την συνεχή αλλαγή του ορίου διαδρομής των εμβόλων και άρα την μεταβολή του όγκου και της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα, η οποία μπορεί να κυμαίνεται από 8:1 (για υψηλή απόδοση) έως 14:1 (για χαμηλή κατανάλωση). Ανάλογα με τις συνθήκες, το λογισμικό του κινητήρα εφαρμόζει ανά πάσα στιγμή (με υπολογισμούς σε ελάχιστο χρόνο) την ιδανική σχέση συμπίεσης.

Πέρα από την εξοικονόμηση καυσίμου και τον περιορισμό των ρύπων, οι κινητήρες VC-T εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και κραδασμών, ενώ είναι ελαφρύτεροι και μικρότεροι σε μέγεθος. Περισσότερα στοιχεία για τους VC-T (όπως μέγιστη ισχύ/ροπή ή σε ποια μοντέλα της Infiniti θα τοποθετηθούν) θα γίνουν γνωστά στην έκθεση του Παρισιού.