Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Kia Stinger GT420: Ένα sedan 420 ίππων που γλύτωσε την πρέσα

Ελλάδα 12:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Kia Stinger GT420: Ένα sedan 420 ίππων που γλύτωσε την πρέσα

ΝΕΑ

Kia Stinger GT420: Ένα sedan 420 ίππων που γλύτωσε την πρέσα

ΝΕΑ

Η Kia μετατρέπει ένα μοντέλο προπαραγωγής σε όχημα «Track Day» (αυτοκίνητο για χρήση σε πίστα) για να μην το… καταστρέψει.

Advertisement
Advertisement

 

Το Βρετανικό παρακλάδι της Kia Motors μετέτρεψε ένα Stinger GT S pre-production (αυτοκίνητο προπαραγωγής για έγκριση τύπου συναρμολογημένο στο χέρι) σε ημιαγωνιστικό και το ονόμασε Stinger GT420.

Advertisement
Advertisement

Το όνομα προέρχεται από την ιπποδύναμη του (από τους 370 ίππους στους 428) οι οποίοι παράγονται από τον Twin-turbo V6 κινητήρα των 3.300 κ.εκ. Με αυτόν τον τρόπο η Kia UK έσωσε από την καταστροφή το αυτοκίνητο, που έπρεπε να καταστρέψει (όπως ορίζει ο άγραφος νόμος των κατασκευαστών για τα πρωτότυπα). Το μοντέλο αυτό δημιουργήθηκε για να προσαρμοστεί το Stinger στις Βρετανικές προδιαγραφές και δόθηκε για δοκιμή και πρώτη παρουσίαση σε επιλεγμένα sites, περιοδικά και τηλεοπτικές εκπομπές (Top Gear και The Grand Tour) γράφοντας 16.093 χλμ.

Advertisement

Με την υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της Hyundai Motor στην Ευρώπη στο  Rüsselsheim, της Γερμανίας, η ομάδα των μηχανικών δούλεψε στον κινητήρα στον οποίο άλλαξαν, μεταξύ άλλων, τα μπουζί με HKS M45il, το φίλτρο αέρα (K&N sports) και μία τετραπλή εξάτμιση ελαφρού κράματος της Milltek Sport (χωρίς καταλύτες). Η αυτόματη μετάδοση έχει και αυτή αλλαγές στο λογισμικό αλλά και για την αντοχή με ψυγείο έξι σειρών στο διαφορικό.

Advertisement

Φυσικά το Stinger έκανε δίαιτα κατά την οποία του αφαίρεσαν τις θέσεις, τους αερόσακους, το ηχοσύστημα και τις ταπετσαρίες. Επίσης αφαιρέθηκαν το κάλυμμα του κινητήρα, οι αισθητήρες πάρκινγκ, τα αμορτισέρ για τα καπό και το μονωτικό υλικό ενώ τα πίσω τζάμια αλλάχτηκαν με πλεξιγκλάς. Το αποτέλεσμα  είναι η μείωση βάρους κατά 150 κιλά. Για καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα και ασφάλεια η Kia UK πρόσθεσε ελατήρια (Eibach Pro lowering springs), αντιστρεπτικές ράβδους, ζάντες OZ Racing Leggera με ελαστικά Pirelli Trofeo R (235/35/R19 εμπρός και 265/30/R19 πίσω) και βελτιωμένα Brembo φρένα. Τέλος η Air Design, φρόντισε για την εμφάνιση με μία… προκλητική μεμβράνη.