Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Και τι δεν θα δίναμε να βλέπαμε στη γκάμα της DS το θρυλικό «βάτραχο»

Ελλάδα 2:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και τι δεν θα δίναμε να βλέπαμε στη γκάμα της DS το θρυλικό «βάτραχο»

ΝΕΑ

Και τι δεν θα δίναμε να βλέπαμε στη γκάμα της DS το θρυλικό «βάτραχο»

ΝΕΑ

Η DS πρέπει κάποια στιγμή να κάνει το μεγάλο βήμα και να επαναφέρει το εικονικό της μοντέλο DS21 της δεκαετίας του 1970.

Advertisement
Advertisement

Αν υπάρχει ένα μοντέλο που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς το όνομα DS είναι το περίφημο DS 21. Ο διάσημος «βάτραχος» που έγραψε ιστορία στον κόσμο του αυτοκινήτου είχε μια σχεδιαστική προσέγγιση που ακόμα και στις μέρες μας παραμένει ασύγκριτη, ενώ και σε τεχνολογικό επίπεδο ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.

Τα τελευταία χρόνια η DS Automobiles έχει αποκοπεί από τη Citroen και έχει καταφέρει χάρη στη μοναδική της premium φιλοσοφία να κατακτήσει τη δική της υπόσταση στον κόσμο του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η ταυτότητα της DS δεν πρέπει να ενισχυθεί και οι άνθρωποι της εταιρείας σκέφτονται να κάνουν το επόμενο καθοριστικό βήμα για να το πετύχουν.

Ποιο θα είναι αυτό; Μα φυσικά να επαναφέρουν στην γκάμα της μάρκας ένα μοντέλο αντάξιο της κληρονομιάς του DS 21. Οι Γάλλοι σκέφτονται σοβαρά να δημιουργήσουν μια νέα ναυαρχίδα η οποία θα θυμίζει έντονα τον θρυλικό «βάτραχο». Το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα αμιγώς ηλεκτρικό και σχεδιαστικά θα φέρει πολλά στοιχεία από το παρελθόν όπως το μακρόστενο σχήμα, το μακρύ καπό και τους καλυμμένους πίσω τροχούς.

Advertisement
Advertisement

Το σχήμα του DS 21 είναι ιδανικό αεροδυναμικά για τη σύγχρονη εποχή των ηλεκτρικών, ενώ θα έχει πολλά σύγχρονα στοιχεία όπως τα φώτα LED, τις ανάποδα ανοιγόμενες πόρτες και τις αεραναρτήσεις. Όσο για το τεχνικό κομμάτι, το premium ηλεκτρικό DS θα βασίζεται στην πλατφόρμα της Stellantis STLA Large με αυτονομία που φτάνει τα 650 χιλιόμετρα και τεχνολογία 800 V, ενώ οι επιδόσεις θα είναι πολύ υψηλές.

Το χρονοδιάγραμμα που έχουν θέσει οι άνθρωποι της DS κάνει λόγο για το 2026, κάτι που σημαίνει ότι μέσα στο 2025 θα έχουμε πολλά περισσότερα να πούμε για τον πολυαναμενόμενο «βάτραχο» της ηλεκτρικής εποχής.