Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Και το Q2 λατρεύει το… λίτρο

Ελλάδα 1:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και το Q2 λατρεύει το… λίτρο

ΝΕΑ

Και το Q2 λατρεύει το… λίτρο

ΝΕΑ

Ποιος θα μας το έλεγε πριν από μερικά χρόνια κι εμείς δεν θα τον χλευάζαμε, πως SUV, Crossover, ακόμη και αυτοκίνητα με τέσσερις κύκλους στη μάσκα θα φορούσαν κάτω από το καπό τους κινητήρα 999 cc.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας στην γκάμα του νέου Audi Q2 που είδαμε πρόσφατα και στην ελληνική έκθεση αυτοκινήτου (Αυτοκίνηση 2016), είναι λοιπόν ο 1.0 TFSI με απόδοση 116 PS και 20,4 kgm ροπής από τρεις κυλίνδρους παρακαλώ συνολικής χωρητικότητας 999 κ.εκ!

Στο καθαρά τεχνικό σκέλος τώρα, το κινητήριο σύνολο ζυγίζει μόλις 88 κιλά, έχει αλουμινένια έμβολα, διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού έως 250 bar, ενώ η ισορροπημένη λειτουργία του δεν απαιτεί άξονα αντιστάθμισης των κραδασμών. Μάλιστα…

Advertisement
Advertisement

Με μια ψύχραιμη ματιά, διαπιστώνεις πως η σύγχρονη τεχνολογία δεν περιορίζει τη χρήση μικρών σε χωρητικότητα βενζινοκινητήρων αποκλειστικά σε αυτοκίνητα πόλης ή γύρω από αυτή, αλλά πολύ περισσότερο επεκτείνεται σταδιακά και σε οχήματα πολλαπλών χρήσεων, όπως είναι τα οχήματα ελεύθερου χρόνου τα οποία εξαπλώνονται στην Ευρώπη με ραγδαίους ρυθμούς.

Διαθέτοντας μάλιστα πλούσια αποθέματα ροπής (περισσότερα κι από δίλιτρα ατμοσφαιρικά), οι τούρμπο βενζινοκινητήρες του λίτρου, απορρίπτουν μεμιάς και τον πάλαι ποτέ μύθο που θέλει να πιέζονται αρκετά απέναντι σε μεγαλόσχημα αμαξώματα. Αυτό μάλιστα το αποδεικνύει έμπρακτα και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.