Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Και επίσημα το νέο Suzuki Katana στην Intermot

Ελλάδα 7:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και επίσημα το νέο Suzuki Katana στην Intermot

NEWSMOTO

Και επίσημα το νέο Suzuki Katana στην Intermot

NEWSMOTO

To Katana επέστρεψε και επίσημα με την Suzuki να παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής της νέας μοτοσυκλέτας στο κοινό στη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας intermot που πραγματοποιείται στην Κολωνία της Γερμανίας. Το νέο Katana επέστρεψε και επίσημα αναβιώνοντας για την Suzuki ένα όνομα που δεν έχουν ξεχάσει οι φίλοι των δύο τροχών παρά τα 37 χρόνια που έχουν περάσει από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

suzuki_katana_2019_640-3

Το Katana βασίζεται στον GSX-S1000 από το οποίο και δανείζεται τόσο το πλαίσιο και τον κινητήρα του όσο και τα περιφερειακά. Αυτό σημαίνει 999 κ.εκ. για τον 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα που έχει και αυτός με τη σειρά του της ρίζες του στο GSX-R1000 του 2005 και αποδίδει 150 ίππους και 11 κιλά ροπής στις 10.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Για τον έλεγχο της δύναμης που φτάνει στο δρόμο φροντίζει ένα traction control τριών σταδίων, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη.

Advertisement
Advertisement

Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι από το ίδιο υλικό φροντίζουν για την υψηλή απόδοση στο δρόμο και πλαισιώνονται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB που προέρχεται από το υπάρχον superbike των Ιαπώνων και ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση της επαναφοράς.

suzuki_katana_2019_640-2

Τα φρένα, επίσης από το υπάρχον GSX-R1000 αποτελούνται μπροστά από δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. και 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo.

Advertisement

suzuki_katana_2019_640-5

Μια νέα LCD οθόνη έχει αναλάβει την πληροφόρηση του αναβάτη, η οποία προσφέρει πληροφορίες, μεταξύ άλλων, για την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, την αυτονομία, την μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, ενώ φέρει και χρονόμετρο, με τη Suzuki να υπονοεί και τις μεγάλες δυνατότητες του νέου Katana και σε περιβάλλον πίστας.

Advertisement

suzuki_katana_2019_640-4

Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, η Suzuki έχει τοποθετήσει ίσιο τιμόνι, για μεγαλύτερη άνεση αλλά και καλύτερο έλεγχο στην καθημερινή χρήση, με την σέλα να απέχει από το έδαφος 825 χλστ.

suzuki_katana_2019_640

Advertisement