Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ineos Grenadier: Το αντί-Defender

Ελλάδα 6:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ineos Grenadier: Το αντί-Defender

ΝΕΑ

Ineos Grenadier: Το αντί-Defender

ΝΕΑ

Η νεοσυσταθείσα εταιρεία Ineos Automotive παρουσιάζει το Grenadier, το πρώτο της μοντέλο που αναμένεται μέσα στο 2021.

Advertisement
Advertisement

Σκοπός της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός σκληροτράχηλου, τετρακίνητου οχήματος που θα μπορεί να πάει παντού. Κάτι ανάλογο δηλαδή με το νέας γενιάς Land Rover.

Advertisement
Advertisement

Μόνο που εδώ η φιλοσοφία κατασκευής του Grenadier είναι διαφορετική. Όπως τονίζει ο εμπορικός διευθυντής Mark Tennant: «Στόχος μας ήταν να σχεδιάσουμε ένα όχημα που να καλύπτει τις ανάγκες ενός επαγγελματία, προσανατολισμένο στη σκληρή χρήση, χωρίς να χάσει τίποτα από την αξιοπιστία του».

Σχεδιαστικά το Ineos Grenadier ακολουθεί το κλασσικό μοτίβο των καθαρόαιμων τετρακίνητων οχημάτων, με τετραγωνισμένες γραμμές, έντονες γωνίες και ακμές. Δεν λείπουν επίσης, οι εκτεταμένοι προφυλακτήρες, το ενισχυμένο σε καίρια σημεία αμάξωμα, οι πλαστικές προεκτάσεις των φτερών, η εξωτερική ρεζέρβα και οι σιδερένιες ζάντες. «Για την δημιουργία του Grenadier εμπνευστήκαμε από άλλα τετρακίνητα της αγοράς, φορτηγά, ακόμα και ελικόπτερα» μας εκμυστηρεύεται ο υπεύθυνος σχεδίασης Toby Ecuyer.

Advertisement

Πιστό στην ιστορία των γνήσιων οχημάτων εκτός δρόμου και στον προσανατολισμό του, το νέο Grenadier θα βασίζεται σε ένα εξελιγμένο πλαίσιο σκάλας, το οποίο θα είναι ιδιαίτερα άκαμπτο χάρη στις νέες, εγκάρσιες μπάρες ενίσχυσης στο κέντρο και πίσω. Κάτω από το καπό θα υπάρχουν οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες 3,0 λίτρων, είτε βενζίνης, είτε πετρελαίου, αμφότεροι προερχόμενοι από την BMW, που θα συνεργάζονται με κιβώτια της ZF. Να αναφέρουμε ότι οι άξονες κατασκευάζονται από την εταιρεία γεωργικών μηχανημάτων Carraro , ενώ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του Grenadier έχει και η αυστριακή Magna, γνωστή από την εμπλοκή της στη δημιουργία της Mercedes-Benz G-Class. Συνολικά οι προμηθευτές ξεπερνούν τους 160, ενώ η συναρμολόγηση του αμαξώματος και του πλαισίου θα γίνεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Ineos, στην Πορτογαλία και κατόπιν θα ολοκληρώνεται στο Bridgend της Ουαλίας. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή στόχος είναι η ετήσια παραγωγή να φτάσει τις 25.000 οχήματα, είτε σε πεντάθυρες, είτε σε τρίθυρες εκδόσεις.

Advertisement