ΝΕΑ

Η X5 της AC Schnitzer είναι “τούμπανο”

Ελλάδα 7:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η X5 της AC Schnitzer είναι “τούμπανο”

ΝΕΑ

Η X5 της AC Schnitzer είναι “τούμπανο”

ΝΕΑ

Η τέταρτη γενιά της BMW X5 έχει ισχυρή παρουσία στο δρόμο, ακόμη περισσότερο σε μαύρο χρώμα, αλλά η AC Schnitzer κατάφερε να την κάνει να φανεί ακόμη πιο δυναμική.

Advertisement
Advertisement

 

Ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος παρουσίασε κάποια ειδικά εξαρτήματα για τη G05 BMW X5, συμπεριλαμβανομένων των αεροδυναμικών εξαρτημάτων, των νέων τροχών και ελαστικών, καθώς και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

Όσον αφορά το styling, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μια μπροστινή αεροτομή που είναι συμβατή με οχήματα εξοπλισμένα με το αεροδυναμικό πακέτο M καθώς επίσης και μια πτέρυγα στην οροφή που προσφέρει περισσότερη κάθετη δύναμη αλλά και μια νόστιμη οπτική γεύση. Η AC Schnitzer προσφέρει επίσης μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο καπό για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, πιο ευκρινείς πλευρικές ποδιές και τα απαραίτητα αεροδυναμικά στοιχεία στην ουρά. Οι τροχοί της AC Schnitzer είναι 22 ιντσών και διατίθενται σε διάφορα σχέδια και χρώματα. Τα ελαστικά είναι γενναιόδωρα σε μέγεθος, με διάσταση 275/35 R22 εμπρός και 315/30 R22 πίσω. Υπάρχει επίσης διαθέσιμη μια σειρά από ζάντες, όπως AC1 Racing Σφυρήλατες, AC1 ελαφρού κράματος, ελαφρείς σφυρήλατες τύπου V, και τύπου VIII αγωνιστικού τύπου.

Advertisement
Advertisement

Τα σετ τροχών/ελαστικών έχουν εγκριθεί στη Γερμανία, συνδυάστηκαν με μεγαλύτερα μετατρόχια και διαθέτουν φαρδύτερους θόλους αλλά και τόξα, ενώ θα είναι διαθέσιμα σύντομα. Κάπως έτσι το αμάξωμα φάρδυνε κατά περίπου 14 mm μπροστά και 26 mm πίσω. Εκτός από την ουσία, οι συγκεκριμένες επεμβάσεις ενίσχυσαν περαιτέρω και την επιθετική εικόνα της BMW X5.

Η AC Schnitzer λέει ότι τα ευρύτερα σε πλάτος μετατρόχια βελτιώνει επίσης το στήσιμο της μεγάλης “μπέμπας”, αυξάνοντας την σταθερότητα στην απαιτητική οδήγηση. Σχετικά με αυτό, οι μηχανικοί έχουν επίσης εξελίξει ένα σετ ανάρτησης ελατηρίων για μοντέλα χωρίς αερανάρτηση. Το σετ μειώνει την απόσταση της X5 από το έδαφος κατά 20-25 mm (εμπρός πίσω) σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο, με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κέντρο βάρους και συνεπώς τα βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Advertisement

Η AC Schnitzer αναφέρει ότι εξελίσσει επίσης αναβαθμίσεις σε ότι αφορά στις επιδόσεις συγκεκριμένα για τις X5 M50i και X5 xDrive30d. Όσο για το εσωτερικό, η επεξεργασία είναι διακριτική όπως συνήθως και περιλαμβάνει πεντάλ αλουμινίου και υποπόδιο, υποδοχή κλειδιού και κάλυμμα “Black Line” για τον περιστροφικό διακόπτη του iDrive.

Advertisement