Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η θωρακισμένη BMW X5 αντέχει και σε Καλάσνικοφ

Ελλάδα 1:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η θωρακισμένη BMW X5 αντέχει και σε Καλάσνικοφ

ΝΕΑ

Η θωρακισμένη BMW X5 αντέχει και σε Καλάσνικοφ

ΝΕΑ

Η παράδοση που έχει δημιουργήσει η BMW με τα θωρακισμένα μοντέλα που «υπογράφει» η ίδια, συνεχίζεται με την X5 Protection VR6.

Advertisement
Advertisement

 

Για όσους θέλουν ένα πραγματικά ασφαλές αλλά και premium αυτοκίνητο για να κινηθούν σε επικίνδυνα εδάφη, η BMW προτείνει τη νέα BMW X5 Protection VR6. Το μοντέλο που με τις κατάλληλες επεμβάσεις μπορεί να αντέξει ακόμα και σφαίρες από AK-47, ενώ διατίθεται και με οροφή ανθεκτική σε επίθεση από drone. Η αναφορά στο όπλο του οποίου τα πυρά αντέχει, δεν είναι τυχαία, καθώς από την ανθεκτικότητα στις βολές του Καλάσνικοφ, είναι αυτή που δίνει την πιστοποίηση VR6 αναφορικά με το επίπεδο θωράκισης.

Advertisement
Advertisement

Εκτός των βολών του όπλου, μια ακόμα δοκιμασία από την οποία προκύπτει ο χαρακτηρισμός του επιπέδου προστασίας που προσφέρει το αυτοκίνητο, στην προκειμένη περίπτωση (VR6) είναι και η αντοχή στην έκρηξη 15 κιλών TNT σε απόσταση 4 μέτρων. Η προστασία αυτή, είναι προϊόν ενισχύσεων που έχει δεχτεί το αμάξωμα αλλά και οι πόρτες του αυτοκινήτου. Φυσικά, προστατευτικά panels έχουν τοποθετηθεί από κάτω αλλά και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ έχει δημιουργηθεί και διαχωριστικό μεταξύ καμπίνας επιβατών και χώρου αποσκευών, με δεύτερο παρμπρίζ.

Advertisement

Τα πλευρικά παράθυρα έχουν πάχος 3 εκατοστά, ενώ ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι ο τυπικός V8 twin-turbo των 4,4 λίτρων που αποδίδει 523 ίππους. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα, λόγω του επιπλέον βάρους, έχει περιοριστεί στα 210 χιλιόμετρα ανά ώρα. Οι 20άρες ζάντες φιλοξενούν ελαστικά με ενισχυμένα πλαϊνά που μπορούν να υποστηρίξουν το βάρος του αυτοκινήτου ακόμα και χωρίς αέρα, προκειμένου να την σταματήσει το αυτοκίνητο.

Advertisement

Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου έχουν προστεθεί μια σειρά από φώτα επιχειρησιακά, καθώς και μεγαφωνική εγκατάσταση που επιτρέπει στους επιβάτες να μιλάνε σε όσους είναι έξω από το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχουν στοιχεία για το κόστος του αυτοκινήτου αλλά σίγουρα, το ταμπελάκι της τιμής θα έχει 6ψήφιο νούμερο και προφανώς όχι με τον άσσο μπροστά.