Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Tesla σε αναγκάζει να βλέπεις διαφημίσεις!

Ελλάδα 3:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(76) "Η Tesla σε αναγκάζει να βλέπεις διαφημίσεις!"
    

Η Tesla σε αναγκάζει να βλέπεις διαφημίσεις!

ΝΕΑ

Οι μεγάλες οθόνες αφής λειτουργούν σε ορισμένα αυτοκίνητα και ως τηλεοράσεις για την παρακολούθηση ταινιών/σειρών. Στην περίπτωση της Tesla έχουν και… διαφημίσεις.

Advertisement
Advertisement

Η Tesla δεν σταματά να δοκιμάζει τα όρια του τι σημαίνει «connected car». Αυτή τη φορά, όχι με κάποια νέα λειτουργία αυτόνομης οδήγησης ή update που βελτιώνει την αυτονομία, αλλά με… διαφήμιση.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία του Ίλον Μασκ λάνσαρε ένα θεματικό promotion για την επερχόμενη ταινία της Disney, «Tron: Ares», μετατρέποντας την οθόνη του αυτοκινήτου σε… τηλεόραση.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, τα εικονικά οχήματα που εμφανίζονται γύρω από το Tesla στον ψηφιακό χάρτη αντικαταστάθηκαν από τα Light Cycles του Tron.

Advertisement
Advertisement

Το σκοτεινό φόντο, ο κόκκινος φωτισμός περιβάλλοντος και ακόμη και οι ήχοι των φλας έχουν προσαρμοστεί στο ύφος της ταινίας, μετατρέποντας το εσωτερικό των Model 3 και Model Y σε ένα μίνι τρέιλερ της ταινίας.

Μπορεί η Tesla να έχει «παίξει» ξανά στο παρελθόν με την κουλτούρα του σινεμά, ωστόσο αυτή η κίνηση είναι διαφορετική και για πολλούς αποτελεί κόκκινη γραμμή.

Οι αντιδράσεις δεν άργησαν να έρθουν. Μέρος της κοινότητας των ιδιοκτητών Tesla κατηγορεί την εταιρεία ότι «εισβάλλει» σε έναν χώρο που ανήκει στον οδηγό και στον επιβάτη. Άλλοι το βλέπουν ως την αρχή ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου, όπου οι οθόνες του ταμπλό θα γίνουν μέσο διαφήμισης.

Advertisement

Ούτως ή άλλως, ο κόσμος των αυτοκινήτων και της ψυχαγωγίας ετοιμάζεται να συγχωνευθεί σε ένα περιβάλλον όπου η οδήγηση, η τεχνολογία και η εμπορική προβολή γίνονται ένα. Και το ερώτημα είναι κατά πόσο το ευρύ κοινό είναι πρόθυμο να αποδεχθεί μία τέτοια εξέλιξη.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Το Omoda 3 αναβαθμίστηκε σε… 4 και έρχεται στην Ευρώπη

Επίσημο: Αυτό είναι το Toyota Land Cruiser FJ

Σε ποιά χώρα τα ηλεκτρικά έφτασαν στο 98% των πωλήσεων