Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι τελευταίες δοκιμές της Peugeot για το Ράλι Ντακάρ

Ελλάδα 3:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι τελευταίες δοκιμές της Peugeot για το Ράλι Ντακάρ

ΝΕΑ

Οι τελευταίες δοκιμές της Peugeot για το Ράλι Ντακάρ

ΝΕΑ

Απέχουμε λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν την εκκίνηση ενός ακόμη επικού Ράλι Ντακάρ και η προετοιμασία των μονομάχων έχει πλέον ολοκληρωθεί!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Στην περίπτωση της αγωνιστικής ομάδας της Peugeot που επιστρέφει μετά από δυόμιση δεκαετίες με στόχο να «κατακτήσει» το θρυλικό αγώνα και στα εδάφη της Νότιας Αμερικής, το τελευταίο τεστ έγινε στο Μαρόκο.

Σε αποκλειστική του συνέντευξη στο NewsAuto (μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ) ο Carlos Sainz τόνιζε πως μοναδικός του προβληματισμός ήταν αξιοπιστία του θηριώδους 2008 DKR μιας και δεν είχαν κάνει πολλές δοκιμές. Στο πλαίσιο αυτών λοιπόν, «απελευθέρωσαν» το γαλλικό θηρίο στα αφρικανικά εδάφη και όσα είδαν δείχνουν να έχουν ικανοποιήσει πλήρως την Peugeot.

Advertisement
Advertisement

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Stephane Peterhansel, που οδηγού με τις περισσότερες νίκες στο Ράλι Ντακάρ!

«Έχω βρεθεί σε αυτό το μέρος, ίσως για περισσότερες από 15 φορές στην καριέρα μου και δεν έτυχε να οδηγήσω ξανά τόσο γρήγορα: ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η ανάρτηση στο 2008 DKR, είναι απλά φανταστικός», λέει ο Γάλλος. «Ακόμη και στους αμμόλοφους, είναι εντυπωσιακό πόσο καλή είναι η πρόσφυση με κίνηση μόλις στους δύο τροχούς! Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολύ γρήγορο, ενώ χρειάζεται διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Δεν χρειάζεται οδήγηση με πλαγιολισθήσεις, θέλει πιο καθαρές γραμμές και αυτό ήταν κάτι πάνω στο οποίο δουλέψαμε στην διάρκεια των δοκιμών».

Advertisement

Το τεστ πραγματοποιήθηκε σε ειδικές διαδρομές γύρω από την όαση Ερφούντ, όπου οι τεχνικοί της Peugeot βρήκαν το ιδανικό περιβάλλον για να προσομοιωθεί μέρος των δύσκολων συνθηκών και απαιτήσεων που θα αντιμετωπίσουν στο Ράλι Ντακάρ 2015. Περιελάμβαναν διαδρομές με πέτρες, αμμόλοφους, αμμοχάλικο και επίπεδες «πατημένες» επιφάνειες που επιτρέπουν υψηλές τελικές ταχύτητες.