Η νέα γενιά οδηγεί… Ferrari
ΝΕΑ
Το 40% των νέων πελατών της Ferrari είναι κάτω των 40 ετών, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας.
Η ηλικία των πελατών της Ferrari κατεβαίνει αισθητά, χωρίς η τιμή των μοντέλων να ακολουθεί τον ίδιο δρόμο. Όπως αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας Benedetto Vigna σε συνέντευξή του στο CNBC, το 40% των νέων πελατών της μάρκας είναι κάτω των 40 ετών, ποσοστό εντυπωσιακό για μια μάρκα με ελάχιστα μοντέλα κάτω από τα 230.000 δολάρια.
WHAT CAR
Πριν από 18 μήνες, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 30%, γεγονός που επιβεβαιώνει πως η Ferrari κερδίζει διαρκώς έδαφος στις νεότερες ηλικίες, παρά τη διατήρηση του αποκλειστικού της χαρακτήρα. Το 75% της παραγωγής της εξακολουθεί να καταλήγει σε υπάρχοντες πελάτες, αλλά οι πόρτες ανοίγουν πλέον και σε ένα καινούργιο, νεανικό κοινό.
Η τάση αυτή ενδέχεται να ενισχυθεί περαιτέρω με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Ferrari, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 9 Οκτωβρίου και θα φτάσει στην αγορά το 2026. Όπως δήλωσε ο Vigna, αρκετοί ενδιαφερόμενοι για το EV δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για θερμικά μοντέλα — και αυτό ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πελατειακή βάση της φίρμας.
Με τις αυστηρές περιβαλλοντικές ρυθμίσεις να οδηγούν τα supercars σε ηλεκτρικές ή υβριδικές λύσεις, η Ferrari ήδη στοχεύει σε 80% εξηλεκτρισμένες πωλήσεις έως το 2030. Ηλεκτροκίνηση, συνθετικά καύσιμα και νεανική πελατεία — η επόμενη μέρα της Ferrari δεν μοιάζει απλώς γρήγορη, αλλά και ριζικά διαφορετική.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εμπορικός πόλεμος: ΗΠΑ και Ε.Ε. κατέληξαν σε συμφωνία για δασμούς
Πόσοι Έλληνες βρίζουν την ώρα που οδηγούν;
Γιατί οι Αμερικανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν είναι πια παγκόσμιοι παίκτες