Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Lamborghini δεν πιστεύει στα ηλεκτρικά supercars

Ελλάδα 4:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Lamborghini δεν πιστεύει στα ηλεκτρικά supercars

ΝΕΑ

Η Lamborghini δεν πιστεύει στα ηλεκτρικά supercars

ΝΕΑ

Όταν πριν από ένα και πλέον χρόνο η Lamborghini αποκάλυπτε την Asterion, πολλοί έκαναν λόγο για μία νέα εποχή σε ότι αφορά στον στίβο των hypercars και της εφαρμογής τεχνολογιών του… μέλλοντος, σε οχήματα-όνειρο του σήμερα. Ωστόσο η συνέχεια ήταν διαφορετική.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

Η χαρακτηριζόμενη ως hyper-cruiser Asterion, έμεινε πρωτότυπο καθώς στη Σαντ’ Άγκατα εγκατέλειψαν νωρίς οποιαδήποτε σκέψη να την βάλουν στην παραγωγή – έστω και σε περιορισμένα κομμάτια. Αν και… κρίνοντας από το σίριαλ που ακούει στο όνομά Urus, τα μεγάλα κεφάλια της ιταλικής μάρκας κρίνονται από… διστακτικοί έως αναποφάσιστοι.

Αποδείχθηκε λοιπόν πως η Asterion δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε απλά για να δείξει η Lamborghini στον κόσμο πως μπορεί να δημιουργήσει αντίπαλο δέος για τη McLaren P1, τη Ferrari LaFerrari και την Porsche 918 Spyder. Κι ας μην πίστευε σε αυτό.

Advertisement
Advertisement

Ή τουλάχιστον κι ας μην πίστευε σε αυτό ο διευθύνων σύμβουλος της, ο Stephan Winkelmann. Λίγο πριν αποχωρήσει για το τμήμα Quattro της Audi (διαβάστε περισσότερα εδώ) και παραδώσει τη σκυτάλη στον Stefano Domenicali (δείτε εδώ σχετικά), ο Γερμανός εξήγησε το γιατί.

O Stephan Winkelmann ήταν αρνητικός. Ο διάδοχός του;

O Stephan Winkelmann ήταν αρνητικός. Ο διάδοχός του;

«Αν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα είχε την ίδια τιμή και τις ίδιες επιδόσεις, τότε θα το κάναμε. Όμως αυτό δεν είναι εφικτό βάσει της τεχνολογίας που έχουμε σήμερα. Στο μέλλον… θα δούμε. Κάθε μας μοντέλο, είτε SUV είτε supercar, πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών μας, διατηρώντας το βασικό DNA της μάρκας. Κατά τη γνώμη μας, ακόμα η τεχνολογία στο συγκεκριμένο τομέα δεν είναι όσο προηγμένη θα θέλαμε. Αναφέρομαι σε τομείς όπως ο χρόνος φόρτωσης των μπαταριών, η ισχύς, το βάρος ή οι διαστάσεις τους. Σήμερα όλα τα παραπάνω δεν συνάδουν με ένα γνήσιο super-sportscar», είπε ο Winkelmann στο Motor Authority.