Οι Κινέζοι μπαίνουν δυναμικά και στα αυτοκινούμενα
ΝΕΑ
Η SAIC παρουσίασε ένα νέο αυτοκινούμενο το οποίο βασίζεται στο Maxus Deliver 9, αλλά στην Αυστραλία θα διατίθεται με το εμπορικό σήμα της LDV.
Είναι σαφές ότι οι κινεζικές εταιρείες κατασκευάζουν μοντέλα όλων των τύπων και κατηγοριών. Έτσι, δεν θα ήταν δυνατόν να μην έχουν και αυτοκινούμενα οχήματα (σημ.: τα λεγόμενα camper vans), με τα οποία οι ιδιοκτήτες ή οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους.
WHAT CAR
Η SAIC Motor παρουσίασε στην Αυστραλία ένα νέο αυτοκινούμενο όχημα το οποίο βασίζεται στο Deliver 9, το επαγγελματικό βαν της Maxus. Ωστόσο, στην αγορά της χώρας-ηπείρου το αυτοκίνητο θα διατίθεται με το εμπορικό σήμα της LDV.
Θυμίζουμε ότι η τελευταία είναι η πάλαι ποτέ βρετανική εταιρεία παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων η οποία από το 2010 ανήκει στον Όμιλο SAIC (όπως και η Maxus).
Όπως έγινε γνωστό, στην Ευρώπη -αρχικά, στη Γερμανία- θα διατίθεται με το εμπορικό σήμα της Maxus.
To νέο αυτοκινούμενο όχημα θα πωλείται σε πολύ προσιτή τιμή και θα διαθέτει πλήρη βασικό εξοπλισμό με σκοπό να ανταγωνίζεται γνωστές εταιρείες οι οποίες είναι εδραιωμένες στη συγκεκριμένη κατηγορία και αγορά.
Το μήκος τού αυτοκινούμενου Maxus Deliver 9 φτάνει τα 5,94 μέτρα και το ύψος του τα 2,93 μέτρα. Βασίζεται στην έκδοση του Deliver 9 με το μακρύ μεταξόνιο και την ψηλή οροφή και θα ανταγωνίζεται εμπορικά τα Volkswagen Grand California και Mercedes-Benz Sprinter.
Στη SAIC Motor επέλεξαν να εφοδιάσουν το νέο μοντέλο με πλήρη βασικό εξοπλισμό, αντί για τη μακριά λίστα προαιρετικών στοιχείων του, κάτι που συνηθίζουν να κάνουν άλλες εταιρείες.
Το αμάξωμα του αυτοκινούμενου Deliver 9 ξεχωρίζει τα γκρι και κόκκινα διακοσμητικά αυτοκόλλητα και την εξωτερική μονάδα του συστήματος κλιματισμού στην οροφή του. Επίσης, στην αριστερή πλευρά του υπάρχει ενσωματωμένη αναδιπλουμένη τέντα.
Στο εσωτερικό διαθέτει κουζίνα με νιπτήρα, ψυγείο με καταψύκτη, φούρνο μικροκυμάτων και επαγωγική εστία, ενώ υπάρχει και ξεχωριστό μπάνιο με ντους. Για τους ζεστούς μήνες του έτους υπάρχει και εξωτερική ντουζιέρα.
Τα εμπρός καθίσματα είναι περιστρεφόμενα κατά 180 μοίρες έτσι ώστε να δημιουργείται μια τραπεζαρία με τα πίσω. Για τον λόγο αυτόν, μεταξύ των δύο σειρών καθισμάτων μπορεί να τοποθετηθεί το σχετικό τραπέζι.
Στο πίσω μέρος της καμπίνας, μπορεί να στηθεί και να αποσυναρμολογηθεί ένα διπλό κρεβάτι και οι πλαϊνές πίσω πόρτες να χρησιμεύουν και ως δεύτερη είσοδος και έξοδος προς και από το όχημα.
Το κρεβάτι φαίνεται σχετικά στενό καθώς το πίσω τμήμα τού αυτοκινούμενου οχήματος δεν είναι πολύ φαρδύ. Πάντως μπορεί να κοιμίσει δύο άτομα Το στρώμα είναι λεπτό και τοποθετείται πάνω σε έπιπλα χωρίς υποδομή, κάτι που δεν προσφέρει εξαιρετική άνεση (όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία).
Για την απαιτούμενη ενέργεια και την αυτονομία, διαθέτει μπαταρία λιθίου 2,56 kWh και φωτοβολταϊκό πάνελ ισχύος 190 W στην οροφή. Περιλαμβάνει δύο δεξαμενές ύδατος των 100 λίτρων και μία αφαιρούμενη δεξαμενή αποβλήτων 16 λίτρων.
Τέλος, κάτω από το καπό του υπάρχει δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 ίππων και μέγιστη ροπή 375 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μεσώ αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ το όχημα έχει δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2,8 τόνους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Δοκιμή: Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid (48V) 110 PS Auto 2WD
Ιδού τι γράφουν τα λεωφορεία – τροχονόμοι
Τι τρέχει με τα σύγχρονα φώτα των αυτοκινήτων;