Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι Κινέζοι αποθρασύνθηκαν. Θέλουν να χτυπήσουν τη Ferrari…

Ελλάδα 23:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι Κινέζοι αποθρασύνθηκαν. Θέλουν να χτυπήσουν τη Ferrari…

ΝΕΑ

Η Great Wall Motor δημοσίευσε φωτογραφία από ένα νέο μοντέλο της το οποίο μάλλον θα προβληματίσει και τα «ιερά και όσια» των Ευρωπαίων.

Advertisement
Advertisement

H Great Wall Motor μετρά 41 χρόνια στην Αυτοκινητοβιομηχανία και σχεδόν μια πενταετία εμπορικής δραστηριοποίησής της εκτός Κίνας. Φυσικά, η Ευρώπη είναι ο απώτερος στόχος της.

Τα μοντέλα της μαζικής παραγωγής, τα οποία απευθύνονται στους περισσότερους, πρόκειται να ανταγωνίζονται τα αντίστοιχα που πωλούνται ήδη σε αυτή. Συνεπώς, είναι οχήματα τα οποία εντάσσονται στις εμπορικότερες κατηγορίες.

Ωστόσο, τα μηνύματα που έρχονται από τα στελέχη της μάλλον πρέπει προβληματίσουν και τα στελέχη ευρωπαϊκών (και όχι μόνο) εταιρειών που ξεχωρίζουν. Δεν είναι άλλες από τις κατασκευάστριες supercars ή και hypercars.

Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα, τα στελέχη της Great Wall Motor με επικεφαλής τον Γουέι Τζιαντζούν, (Wei Jianjun) τον Πρόεδρο της εταιρείας, φωτογραφήθηκαν πέριξ ενός σκεπασμένου νέου μοντέλου της (αρχική εικόνα) το οποίο σαφώς δείχνει ότι πρόκειται για ένα supercar (τουλάχιστον τέτοιο).

Όπως ανακοινώθηκε, η επίσημη αποκάλυψή του θα γίνει προς το τέλος του έτους, πιθανότατα στα τέλη του προσεχούς Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Guangzhou.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, που μάλλον θα έχει το εμπορικό σήμα της Confidence Auto, της νέας premium μάρκας του Ομίλου Great Wall Motor,θα στοχεύει εμπορικά ακόμα και οχήματα όπως η Ferrari 296 GTB ή η McLaren Artura!

Advertisement

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το πρωτότυπο με το οποίο γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης έχει μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα και τον καινούργιο twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας τεσσάρων λίτρων που έχει δημιουργήσει η κινεζική εταιρεία και παρουσιάστηκε στην εφετινή Έκθεση της Σαγκάης.

Αυτός θα είναι τοποθετημένος στο κέντρο και διαθέτει σύστημα Plug-in Hybrid. Προς το παρόν, η εταιρεία δεν ανακοινώνει τεχνικά στοιχεία αλλά και τη μέγιστη απόδοσή του.

Advertisement

Ωστόσο, πληροφορίες από την κινεζική αυτοκινητική ιστοσελίδα Car News China, αναφέρουν ότι η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του θα είναι παραπλήσια του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Yangwang U9 το οποίο αποδίδει 1.305 ίππους.

Πάντως, σύμφωνα με την Car News China, ο θερμικός κινητήρας καθαυτός θα αποδίδει περίπου 610 ίππους και μέγιστη ροπή 800 Nm.

Ο Γου Γουισιάο, Διευθυντής Τεχνολογίας της εταιρείας, αποκάλυψε ότι η διαδικασία εξέλιξης του νέου supercar -hypercar, ορθότερα- ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια.

Advertisement

Μάλιστα, εμφανίστηκε αισιόδοξος για το αποτέλεσμα και τις δυνατότητες του οχήματος και επισήμανε ότι οι Κινέζοι συνεργάστηκαν με Ευρωπαίους οδηγούς εξέλιξης που έχουν την ανάλογη εμπειρία και καθοδήγησαν τη διαδικασία.

Μάλιστα, ο Γουισιάο δήλωσε ότι «θα είναι καλύτερο από τη Ferrari SF90», δίνοντας το στίγμα τους, τις φιλοδοξίες τους αλλά και το γεγονός ότι δεν ορρωδούν προ ουδενός.

Τέλος, σύμφωνα με την Car News China η τιμή πώλησής του στην κινεζική αγορά αναμένεται να ξεκινά από το 1.000.000 γουάν (περίπου 119.000 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία).

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Τα… γκάζια κάνουν καλό στη μπαταρία!
Έρχεται το ενιαίο εισιτήριο στα Μέσα Μεταφοράς της Θεσσαλονίκης
Mercedes: Βιντεοκλήσεις εν κινήσει… αλλά μόνο για δουλειά