Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Kia παρουσιάζει τον οδικό χάρτη της για την ηλεκτροκίνηση

Ελλάδα 21:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Kia παρουσιάζει τον οδικό χάρτη της για την ηλεκτροκίνηση

ΝΕΑ

Η Kia παρουσιάζει τον οδικό χάρτη της για την ηλεκτροκίνηση

ΝΕΑ

Η Kia Corporation ενημέρωσε για τις μελλοντικές στρατηγικές και τους οικονομικούς της στόχους στο CEO Investor Day της στη Σεούλ της Κορέας.

Advertisement
Advertisement

Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η Kia εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030 που ανακοινώθηκε πέρυσι και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Kia επικαιροποίησε την μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV.

Η Kia επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων στα ηλεκτρικά οχήματα. Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.

Advertisement
Advertisement

Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μία κορυφαία μάρκα EVs αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων,, των plug-in υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030.

Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Advertisement

Συνοπτική παρουσίαση της Ημέρας Επενδυτών:

Αντιμετώπιση των αβεβαιοτήτων του κλάδου
Αλλαγές στην αγορά EV• Ενίσχυση της γκάμας HEV: 6 μοντέλα το 2024 → 8 μοντέλα το 2026 → 9 μοντέλα το 2028 – Επέκταση των πωλήσεων EV στο πλαίσιο της νέας γκάμας, συμπεριλαμβανομένων των EV2, EV3, EV4, EV5, και σχέδια για την παραγωγή τόσο EVs όσο και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως
Η άνοδος των κινεζικών εταιρειών• Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων: εφαρμογή των τεχνολογιών OTA, ADAS – Δημιουργία ενός παγκόσμιου συστήματος εξυπηρέτησης: 6.200 σημεία, 34.000 ταλαντούχοι τεχνικοί – Είσοδος σε νέες αγορές PBV: στόχευση σε B2B εκτός από B2C – Αξιοποίηση κινεζικών εργοστασίων για άλλες αναδυόμενες αγορές: 250.000 μονάδες το 2027
Επιτάχυνση του ανταγωνισμού• Διατήρηση του κατάλληλου επιπέδου αποθεμάτων μέσω ευέλικτης παραγωγής και λειτουργίας – Παροχή καινοτόμων προϊόντων στους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη
4 Βασικοί στόχοι για τη στρατηγική του 2030
Παγκόσμιες πωλήσεις 4,3 εκατ. μονάδων• Ετήσιος στόχος πωλήσεων 4,3 εκατ. μονάδων έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 2,48 εκατ. ηλεκτροκίνητων μοντέλων – Δημιουργία πλήρους γκάμας EV, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων, δημιουργία νέας ζήτησης PBV – Διαφοροποίηση της μάρκας με βελτιωμένες εμπειρίες υψηλής ποιότητας για τους πελάτες και ανταπόκριση στην αυξανόμενη ζήτηση με διαφοροποίηση των βάσεων παραγωγής.
Στρατηγική EV
• Επέκταση της γκάμας των EVs σε 15 μοντέλα το 2027, με στόχο πωλήσεων EVs ύψους1,6 εκατομμυρίων το 2030 – Βελτίωση των επιδόσεων των μπαταριών και εξασφάλιση ανταγωνιστικότητας από πλευράς κόστους – Προώθηση μιας στρατηγικής επέκτασης των υποδομών φόρτισης παγκοσμίως (E-pit, IONNA JV, IONITY)
PBV Πρωτοπορεία• Ετήσιος στόχος πωλήσεων 250.000 PBV το 2030 με τα νέα μοντέλα PV5 και PV7 της Kia – με 150.000 και 100.000 μονάδες, αντίστοιχα – Παρουσίαση του PV5 το 2025 και του PV7 το 2027 – Παραγωγή των μοντέλων PBV στο εργοστάσιο EVO στην Κορέα και χρήση ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής
Διαχείριση ESG• Στοχεύοντας σε πρωτοβουλίες RE100 για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις της μάρκας σε όλο τον κόσμο: 66% έως το 2030, 82% έως το 2035 και 100% έως το 2040
Επιχειρηματικοί στόχοι για το 2024 / Μεσομακροπρόθεσμοι οικονομικοί στόχοι
Επιχειρηματικοί στόχοι για το 20243,2 εκατομμύρια μονάδες χονδρικής, 3,14 εκατομμύρια πωλήσεις λιανικής και μερίδιο αγοράς 3,8%. – Έσοδα 101 εκατ. KRW, λειτουργικά κέρδη 12 εκατ. KRW και περιθώριο λειτουργικού κέρδους 11,9%. – Παρουσιάσεις: – δύο νέα μοντέλα: τα EV3 και K4 sedan – τρία ανανεωμένα μοντέλα: EV6, K8 sedan και Sportage SUV – δύο εκδόσεις – K3 πεντάθυρο και EV6 GT
Οικονομικοί στόχοι• Μεσομακροπρόθεσμος στόχος λειτουργικού περιθωρίου κέρδους άνω του 10% – Επενδύσεις ύψους 38 τρισεκατομμυρίων KRW έως το 2028 για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας στο μέλλον – Διατήρηση του ποσοστού διανομής μερίσματος στο 20 έως 35% με βάση τα καθαρά κέρδη – Αγορά μετοχών έως 500 δισ. KRW κάθε χρόνο για πέντε έτη και ακύρωση του 50% αυτών