Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Η JLR σκοτώνει τα μικρόβια προστατεύοντας τους επιβάτες

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Τη θεραπεία του κοινού κρυολογήματος αναλαμβάνει η Jaguar Land Rover. Η αυτοκινητοβιομηχανία εξερευνά “ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών οδηγού και επιβατών” περιλαμβάνοντας τεχνολογίες που βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών.

 

Η Jaguar Land Rover εξετάζει πώς η τεχνολογία υπεριώδους φωτός (UV-C) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σταματήσει η εξάπλωση βακτηρίων και ιών. Όπως εξήγησε η εταιρεία, μπορεί να ενσωματωθεί τεχνολογία UV-C στο σύστημα κλιματισμού προκειμένου να εξουδετερωθούν τα επιβλαβή παθογόνα.

Η τεχνολογία UV-C έχει χρησιμοποιηθεί στην ιατρική βιομηχανία εδώ και περισσότερα από 70 χρόνια, ενώ η Jaguar Land Rover σημειώνει ότι χρησιμοποιείται επίσης για την απολύμανση του νερού, το φιλτράρισμα του αέρα και την αποστείρωση επιφανειών. Η διαδικασία είναι αρκετά απλή, καθώς τα παθογόνα εκτίθενται σε υπεριώδες φως με μήκη κύματος μεταξύ 200-280 νανομέτρων. Αυτό “καταστρέφει τη μοριακή δομή” του DNA τους. Είναι ενδιαφέρον ότι η τεχνολογία θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί για την καταπολέμηση των αποκαλούμενων superbugs. Αναφερόμενος σε πρόσφατες μελέτες, η Jaguar Land Rover αναφέρει ότι η τεχνολογία UV-C μπορεί να μειώσει έως και 30% την εξάπλωση ανθεκτικών σε φάρμακα οργανισμών – όπως MRSA, ανθεκτικοί στην βανκομυκίνη enterococci, C. difficile και Acinetobacter.

Δεν υπάρχει λόγος για το ποια τεχνολογία UV-C θα μπορούσε να ενσωματωθεί στα μελλοντικά οχήματα Jaguar Land Rover, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι το υπάρχον σύστημα ιονισμού τους δημιουργεί «τρισεκατομμύρια αρνητικά φορτισμένα σωματίδια νανομεγέθους» τα οποία απενεργοποιούν τους παθογόνους παράγοντες. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της φίρμας, Steve Iley, «Η εφαρμογή μέτρων ατομικής ευημερίας μας υπόσχεται όχι μόνο να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των πελατών μας, αλλά σε αυτή την περίπτωση προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα στη μείωση και διάδοση παθογόνων παραγόντων – προστασία του συνολικού πληθυσμού από την απειλή της ασθένειας». Σημείωσε επίσης ότι οι οδηγοί ξοδεύουν ετησίως έως 300 ώρες πίσω από το τιμόνι, οπότε υπάρχει μια «σαφής ευκαιρία» για τα αυτοκίνητα να διαχειρίζονται την προληπτική υγειονομική περίθαλψη.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto