Οι φανατικοί BMW-άκηδες δεν είναι υπέρ των ηλεκτρικών
ΝΕΑ
Όσοι αγοράζουν μοντέλα της σειράς Μ είναι από τους πελάτες που δύσκολα θα γύριζαν στην ηλεκτροκίνηση.
Καθώς η BMW στρέφεται όλο και περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, το ερώτημα που προκύπτει είναι πώς θα πείσει τους πιστούς φίλους των εξακύλινδρων κινητήρων και της πίσω κίνησης να ακολουθήσουν;
WHAT CAR
Η Sylvia Neubauer, αντιπρόεδρος της BMW M, δήλωσε σε βρετανική ιστοσελίδα ότι «η μετάβαση αυτή είναι πρόκληση. Οι περισσότεροι οπαδοί μας είναι ενθουσιώδεις οδηγοί, και δεν είναι οι πιο φυσικοί για να κάνουν το βήμα προς τα ηλεκτρικά. Όμως δεν είναι το μόνο κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε, και βλέπουμε ήδη αλλαγές».
Παρότι οι σκληροπυρηνικοί petrolheads παραμένουν στο επίκεντρο, η BMW ετοιμάζει νέα μοντέλα που θα καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις.
Ο επικεφαλής του project Neue Klasse, Dr. Mike Reichelt, επιβεβαίωσε ότι η επόμενη M3 θα προσφέρεται τόσο ως ηλεκτρική όσο και ως αμιγώς θερμική.
Η νέα M5 (G90) είναι υβριδική, με 727 PS από plug-in V8, αλλά και 600 κιλά βαρύτερη από την προηγούμενη F90.
«Ναι, το βάρος σοκάρει στα χαρτιά, ειδικά για το κοινό που αναζητά απόλυτες επιδόσεις», παραδέχεται η Neubauer. «Όμως προσφέρει ικανότητα για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση, κάτι που στις μέρες μας έχει αξία, χωρίς να προδίδει τον χαρακτήρα της».
Το μέλλον της M δεν θα βασίζεται μόνο στην επιτάχυνση. «Στόχος μας είναι το αίσθημα ελέγχου, η σύνδεση με το αυτοκίνητο, η εμπιστοσύνη που νιώθεις όταν ξέρεις ακριβώς πώς θα αντιδράσει», καταλήγει η Neubauer.
Πάντως οι φανατικοί θα συνεχίσουν να θέλουν τον ήχο του κινητήρα και την αίσθηση της συμμετοχής στην οδήγηση. Για πόσο καιρό ακόμα; Δύσκολο να το προβλέψουμε με την ταχύτητα που τρέχουν οι εξελίξεις.