Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η εντυπωσιακή Alfa Romeo 8C-R Tazio

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Ένα πρωτότυπο από την Alfa Romeo που όλοι οι φίλοι της μάρκας (και μη) θα περίμεναν, που είναι όσο «ακραίο» αξίζει η Ιταλική μάρκα με τους αμέτρητους φίλους ανά τον κόσμο.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι αυτό που θα περίμενε κανείς να δει από την Alfa Romeo για να δικαιολογήσει τη φήμη της Ιταλικής μάρκας σχετικά με τις ικανότητές της να «ξεσηκώνει» τα πλήθη με δημιουργίες που έχουν το στίγμα της αισθητικής ανωτερότητας αλλά και κορυφαίες επιδόσεις για να ξεχωρίζει από κάθε άποψη. Δυστυχώς όπως φαίνεται, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στα πλάνα της Alfa Romeo για το άμεσο μέλλον. Το εν λόγω δημιούργημα με την ονομασία 8C-R Tazio είναι ένα hypercar σχεδιασμένο από τον Arseny Kostromin, έναν Ρώσο βιομηχανικό σχεδιαστή, με «βαρύ» βιογραφικό από το οποίο ξεχωρίζει το πέρασμα από Volkswagen και Renault.

Με βάση την εικόνα του πρωτοτύπου, θα μπορούσε άνετα να ανταγωνιστεί τα μοντέλα της Koennigsegg, δίνοντας ένα έντονο στοιχείο από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo που έχουν να κάνουν με την σχεδίαση. Είναι τόσο δυναμική αισθητικά η σχεδίαση του 8C-R Tazio που ακόμα και σταματημένο δίνει την αίσθηση της κίνησης, ενώ από όλες τις γωνιές, μοιάζει να είναι σμιλεμένο σαν έργο τέχνης. Το πρωτότυπο ξεκίνησε ως ένα σχέδιο για τον εορτασμό των 110 χρόνων της Alfa Romeo, σαν μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της Disco Volante αλλά μετά από αρκετά χρόνια μελέτης και εξέλιξης της φόρμας, μοιάζει να είναι βγαλμένο από το μελλοντικό grid των αγώνων αντοχής της FIA.

Σαν τέτοιο, ταιριάζει απόλυτα ο V12 κινητήρας που οραματίζεται ο σχεδιαστής του. Χωρίς turbo με γραμμική απόδοση και ένα σειριακό κιβώτιο, να παίζουν αμφότερα ρόλο και σε δομικό επίπεδο, παράλληλα με την άπλετη χρήση ανθρακονήματος για το πλαίσιο και την καμπίνα. Η τελευταία, είναι ιδιαίτερα στενή και έλκει την έμπνευσή της από τα μονοθέσια της F1 σε ότι έχει να κάνει με τη διάταξη και την τοποθέτηση των χειριστηρίων, προκειμένου να είναι ο χώρος που καταλαμβάνει στο σχέδιο, ιδιαίτερα μικρός δίνοντας πολλά περιθώρια για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς του πρωτοτύπου.

Δημοφιλή στο Protothema.gr