Η Citroën παρουσιάζει τη νέα της εικόνα το Δεκέμβριο
ΝΕΑ
Η Citroën ετοιμάζεται για ανανέωση, συνδυάζοντας το πνεύμα του 2CV με σύγχρονη καινοτομία και προσιτή ηλεκτροκίνηση.
Η Citroën ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη νέα της στρατηγική και σχεδιαστική κατεύθυνση σε εκδήλωση στο Παρίσι τον Δεκέμβριο, υπό την ηγεσία του νέου CEO Xavier Chardon.
WHAT CAR
Ο Chardon, που επανήλθε στην εταιρεία από τον όμιλο Volkswagen, παραδέχεται ότι η εικόνα της μάρκας σήμερα προκαλεί σύγχυση, αλλά υποστηρίζει πως η Citroën παραμένει ικανή να καινοτομεί.
Ένα βασικό στοιχείο της νέας φιλοσοφίας είναι η έμπνευση από το ιστορικό 2CV, που θεωρείται σύμβολο γαλλικής κουλτούρας και δημοκρατικοποίησης της αυτοκίνησης.
Ο Chardon επισημαίνει ότι ο στόχος δεν είναι απλά η αναπαλαίωση του 2CV, αλλά η μεταφορά της «φιλοσοφίας» του – η παροχή προσβάσιμης, ατομικής κινητικότητας – σε νέα μοντέλα από το 2026 έως το 2030.
Η Citroën θα συνεχίσει να εστιάζει στις κατηγορίες B και C, με μοντέλα όπως το Ami να αποδεικνύουν την ικανότητά της στην καινοτομία, ενώ το C5 Aircross επανατοποθετείται ως flagship SUV, αντικατοπτρίζοντας τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς.
Ο Chardon τόνισε επίσης τις ευκαιρίες που δημιουργεί η νέα κατηγορία «E-car» στην Ευρώπη, επιτρέποντας την παραγωγή μικρών, ηλεκτρικών και προσιτών οχημάτων.
Στόχος είναι η επανασύνδεση με καταναλωτές που αδυνατούν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και μειώνοντας τις εκπομπές CO2, κάτι που θεωρεί στρατηγικό πεδίο για τη Citroën.
Η επερχόμενη εκδήλωση αναμένεται να προσφέρει μια σαφή εικόνα της νέας ταυτότητας της Citroën, η οποία συνδυάζει ιστορική κληρονομιά, προσιτή καινοτομία και στρατηγική ευελιξία για την αγορά της Ευρώπης.