Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Audi το… Game of Thrones και το ηλεκτρικό μέλλον

Ελλάδα 22:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Audi το… Game of Thrones και το ηλεκτρικό μέλλον

ΝΕΑ

Η Audi το… Game of Thrones και το ηλεκτρικό μέλλον

ΝΕΑ

Η Audi και η Margaret Constance «Maisie» Williams γνωστή από την τηλεοπτική σειρά «Game Of Thrones» προσκαλούν τον κόσμο να «αφήσει το παρελθόν» (υπό τους ήχους του Let It Go) και να αγκαλιάσει ένα «ηλεκτρικό» μέλλον.

Advertisement
Advertisement

 

Τον τελικό του αμερικάνικου ποδοσφαίρου (Super Bowl) για να στείλει ένα μήνυμα στον κόσμο να αφήσει το παρελθόν και να οδηγήσει προς μία νέα εποχή αυτοκίνησης. Στο διαφημιστικό spot που προβλήθηκε στη διάρκεια του τελικού για το δημοφιλέστερο σπορ στις ΗΠΑ, πρωταγωνιστεί η Maisie Williams, η οποία οδηγεί το ολοκαίνουργιο Audi e-tron Sportback, σε ένα συμβολικό ταξίδι της μάρκας προς μία βιώσιμη κινητικότητα Το spot αντιπροσωπεύει την έναρξη μίας νέας παγκόσμιας καμπάνιας της Audi που θα επαναλανσάρει το Vorsprung durch Technik στη νέα εποχή αυτοκίνησης.

Tα ηλεκτρικά πλάνα της Audi

Advertisement
Advertisement

Όχι τυχαία, η διαφήμιση της Audi προβλήθηκε σε μία ζώνη τηλεθέασης που το κόστος ενός spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων ξεπερνά τα 4.530.000 ευρώ (5 εκατομμύρια δολάρια). Η Audi επέλεξε τη μεγαλύτερη βραδιά του αμερικανικού ποδοσφαίρου για να προβάλλει ένα διαφημιστικό TV spot 60 δευτερολέπτων, στο οποίο πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Maisie Williams, διάσημη από τη σειρά Game of Thrones και γνωστή ακτιβίστρια για την αλλαγή του κλίματος. Στο spot ακούγεται το τραγούδι «Let It Go» (σε ελεύθερη απόδοση «άσε το παρελθόν»), κεντρικό μουσικό θέμα της μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας «Frozen», της Disney.

Η Williams, η οποία ερμηνεύει το τραγούδι, ξεκινά μία διαδρομή στο τιμόνι του ολοκαίνουριου Audi e-tron Sportback που συμβολίζει το ταξίδι της Audi προς μία νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας. Το τηλεοπτικό spot δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία «72andSunny Amsterdam», παγκόσμιο συνεργάτη της Audi, σε σκηνοθεσία του François Rousselet και αποτελεί την ενδέκατη εμφάνιση της μάρκας στο μεγάλο τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Η συγκεκριμένη εκδήλωση έχει τεράστια τηλεθέαση τόσο στις Η.Π.Α. όσο και παγκοσμίως και είναι το αθλητικό γεγονός με τον ακριβότερο τηλεοπτικό χρόνο στον κόσμο, με ένα spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων να ξεπερνά σε κόστος τα 4.530.000 ευρώ.

Αύξηση στις πωλήσεις της Audi το 2019

Advertisement

Στο διαφημιστικό spot, η Williams, πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron Sportback βρίσκει τον εαυτό της κολλημένο σε μια διασταύρωση, η οποία αντιπροσωπεύει σταυροδρόμι των σημερινών προκαταλήψεων και παλαιών αντιλήψεων περί κατανάλωσης, επιτυχίας και κύρους. Στο spot φαίνονται καθαρά αλλά και καλυμμένα πολλά trends της κουλτούρας του αυτοκινήτου στις ΗΠΑ (Low Riders, Big Foots, Limos και παλαιά συνεργεία). Η 22χρονη ηθοποιός  επιλέγει να αντιστρέψει το status quo και να αφήσει πίσω το παρελθόν, στο πνεύμα των στίχων του «Let It Go» καθώς οδηγεί προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Κατά μήκος της διαδρομής, συμμετέχουν άλλοι οδηγοί, πεζοί και περαστικοί, συμβολίζοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει μια νέα εποχή με τη συμμετοχή όλων. Όλο το ταξίδι είναι μια αλληγορία για το πώς η απόφαση για πιο βιώσιμες επιλογές απαιτεί τη συμμετοχή και τη δράση όλων.Η νέα ηχογράφηση του τραγουδιού των – βραβευμένων με Oscar και Grammy – Robert Lopez και Kristen Anderson-Lopez, έγινε από την Williams στα διάσημα Abbey Road Studios στο Λονδίνο.

Advertisement

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό είναι η πρώτη φάση σε μια νέα παγκόσμια καμπάνια της Audi που στοχεύει στο επαναλανσάρισμα του «Vorsprung durch Technik», όπως αυτό θα εκφράζεται στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η διαφήμιση έχει ήδη κυκλοφορήσει σε τηλεοπτικά και κοινωνικά κανάλια σε πολλές αγορές όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Μεγάλη Βρετανία, η Ισπανία και η Κίνα.

Μέσα από αυτή τη διαφήμιση η Audi επιδιώκει μία πρώτη ισχυρή επικοινωνία για τη μάρκα στην εποχή της βιώσιμης κινητικότητας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Audi θα λανσάρει περίπου 30 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025 και αυτό είναι μόνο η αρχή μιας επανάστασης που θα αγγίξει πολλά θέματα σχετικά με τη μάρκα, που ξεπερνά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεγάλη φιλοδοξία της Audi, να καταστεί ουδέτερη από πλευράς CO2 εταιρεία μέχρι το 2050. Ήδη, το εργοστάσιο παραγωγής του Audi e-tron στις Βρυξέλλες, έχει πιστοποιηθεί ως CO2 ουδέτερο.

 

Advertisement