Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Aston Martin θα πάρει τα απαιτούμενα χρήματα από την Geely;

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Φαίνεται ότι η Geely θέλει να βυθίσει τα χέρια της σε μια άλλη εξέχουσα αυτοκινητοβιομηχανία. Οι Financial Times ανέφεραν ότι η Κινέζικη εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με τη διοίκηση και τους επενδυτές της Aston Martin.

 

Τέσσερις γνώστες του θέματος μέσα στα πράγματα, δήλωσαν ότι η Geely διεξάγει τη δέουσα επιμέλεια καθώς προετοιμάζεται να εισέλθει στην εταιρεία, η οποία σήμερα έχει ανάγκη από νέα οικονομικά έσοδα. Ωστόσο, οι συνομιλίες ενδέχεται να οδηγήσουν σε μια τεχνολογική σύμπραξη αντί για μια πλήρη επένδυση, όπως δήλωσε έγκυρη πηγή. Μετά την σχετική ανακοίνωση, η τιμή μετοχής της Aston Martin αυξήθηκε κατά 15%, αλλά αυτό παραγκωνίζεται σε σύγκριση με την κατά 70% πτώση που υπέστη το 2018 με απροσδόκητα χαμηλά επίπεδα κέρδους. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 78,8 εκατομμυρίων στερλινών, ενώ, οι τιμές των μετοχών εξακολούθησαν να κυμαίνονται εν μέσω επιβράδυνσης των παγκόσμιων πωλήσεων.

Ωστόσο, η Geely, η οποία είναι ιδιοκτήτρια της Lotus, της London Taxi Company και της Volvo, αποτελεί μια από τις ενδιαφερόμενες εταιρίες που θέλουν να επενδύσουν στην Aston Martin. Ο δισεκατομμυριούχος Lawrence Stroll που σχετίζεται με την F1, έχει εκφράσει ζεστό ενδιαφέρον στην πραγματοποίηση μιας επένδυσης συνολικού ύψους 200 εκατομμυρίων λιρών η οποία θα του παρείχε τον έλεγχο του 19,9% της εταιρείας. Η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να αφορά τόσο στο μερίδιο που δύναται να αποκτήσει από τους σημερινούς μετόχους της Aston, ή η ένταξη στη λεγόμενη ανοιχτή αγορά, σύμφωνα πάντα με πηγή κοντά στον ίδιο.

Προς το παρόν, τα πράγματα παραμένουν στον αέρα, αλλά οι διαβουλεύσεις για την επερχόμενη διαπραγμάτευση συνεχίζεται. Η Aston Martin με τη σειρά της στηρίζεται στη νέα DBX για πιθανή ανάκαμψη, στοχεύοντας την Κίνα και τις ΗΠΑ ως δύο από τις σημαντικότερες αγορές της. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Andy Palmer δήλωσε ότι σκοπεύει να πουλήσει τουλάχιστον 4.000 μονάδες της νέας DBX παγκοσμίως κατά τους πρώτους 12 μήνες του λανσαρίσματος, με τις παραγγελίες να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν στα μέσα του τρέχοντος έτους. Ως “ταβάνι” η εταιρεία θα μπορούσε να φτάσει έως και τις 5.000 μονάδες ετησίως. Αυτό σημαίνει ότι η DBX προορίζεται να γίνει το μαζικότερο μοντέλο της Aston Martin. Σημειώστε δε πως το 2017, η φίρμα πούλησε συνολικά 5.117 πολυτελή GT και σπορ αυτοκίνητα ανά τον κόσμο.

Δημοφιλή στο Protothema.gr