Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Alpina εμμένει στο diesel

Ελλάδα 23:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Alpina εμμένει στο diesel

ΝΕΑ

Η Alpina εμμένει στο diesel

ΝΕΑ

Με τα χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνάψει σχέση αγάπης-μίσους με το diesel, ως αποτέλεσμα των αυστηρών προτύπων εκπομπών ρύπων. Έχει γίνει αντιληπτό ότι το πετρέλαιο δεν είναι καθαρό, γι ‘αυτό κάποιες μάρκες όπως η Volvo και η Nissan, αποφάσισαν να εγκαταλείψουν πλήρως τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου τα επόμενα χρόνια. Η Alpina αλήθεια τι γνώμη έχει;

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν μερικές, όπως οι Mercedes-Benz και Mazda, οι οποίες εξακολουθούν να πιστεύουν στο μέλλον του, κυρίως λόγω των SUV. Τα μεγάλα αυτοκίνητα χρειάζονται περισσότερη ροπή χωρίς να κλείνουν τα μάτια στην κατανάλωση καυσίμου.

Φαίνεται ότι η ομάδα υπέρ του diesel αποκτά έναν καινούργιο κοινωνό στο όνομα της Alpina, τον ανεξάρτητο βελτιωτικό οίκο της BMW. Ο Andreas Bovensiepen επικεφαλής σε αυτή, εξακολουθεί να βλέπει το μέλλον των κινητήρων diesel. Τόνισε ότι η BMW διαθέτει αρκετή τεχνολογία για να κρατήσει το πετρέλαιο καθαρό. Η χρήση σύγχρονων καταλυτικών μετατροπέων και AdBlue έχει αποδείξει πολύ χαμηλά επίπεδα εκπομπών NOx για τη γερμανική μάρκα. Είναι αρκετά σίγουρος για την τεχνολογία της, αναφέροντας τη δοκιμασία για τις πραγματικές εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη, ως έναν τρόπο να διατηρήσουμε τις δοκιμές συνεπείς ακόμη και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Φαίνεται ότι δεν φοβάται την πραγματική δοκιμή στη νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται.

Advertisement
Advertisement

Alpina-diesel-2018-tsiro-530

Η Alpina είναι ένα εμπορικό σήμα που επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία diesel. Στην πραγματικότητα, τα τελευταία της οχήματα είναι διαθέσιμα μόνο με ισχυρούς πετρελαιοκινητήρες, όπως οι XD3 και XD4, οι οποίες βασίζονται στα δύο αντίστοιχα μοντέλα της BMW, αλλά με έντονα στοιχεία απόδοσης όπως η ροπή των 900 Nm. Η εταιρεία είναι υπερήφανη για την αναβάθμιση και αναμένει τα νέα SUV να φέρουν περισσότερες πωλήσεις. Από την άλλη πλευρά, ενώ ο Bovensiepen στέκεται σταθερός στο πώς βλέπει το diesel, η υβριδική τεχνολογία είναι ένα πιάτο που δεν είναι έτοιμο να σερβιριστεί ακόμη. Πιστεύει ότι οι υβριδικοί κινητήρες μπορούν να κάνουν το αυτοκίνητο βαρύτερο, γεγονός το οποίο είναι δύσκολο για σπορ αυτοκίνητα. Κι ενώ η BMW έχει ήδη βυθιστεί στον κόσμο των υβριδικών, η Alpina δεν είναι ακόμη έτοιμη να μπει στο συγκεκριμένο παιχνίδι…