Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Alfa Romeo στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ

Ελλάδα 17:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Alfa Romeo στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ

ΝΕΑ

Η Alfa Romeo στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ

ΝΕΑ

Μέχρι τις 29 Ιουνίου, η περιοχή του δυτικού Σάσεξ στην Αγγλία θα φιλοξενήσει μία από τις πιο φημισμένες διεθνείς εκδηλώσεις για το σπορ του αυτοκινήτου, που κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 150.000 κόσμο, φίλους του αυτοκινήτου, ειδικούς, συλλέκτες και διασημότητες του χώρου της αυτοκίνησης.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ η Alfa Romeo θα συμμετάσχει με οκτώ αυτοκίνητα που εκπροσωπούν το χθες και το σήμερα της μάρκας. Στο περίπτερο της θα βρίσκεται η 4C, οι νέες εκδόσεις Giulietta και MiTo Quadrifoglio Verde, όπως επίσης και πέντε σημαντικά αυτοκίνητα από το Μουσείο της Alfa Romeo.

Συγκεκριμένα, οι Gran Premio Tipo B “P3” (1932), Gran Premio Tipo 159 “Alfetta” (1951), 750 Competizione (1955), Giulietta SZ “stub tail” (1960) και GTA 1300 Junior (1971). Πίσω από το τιμόνι της τελευταίας, θα βρεθεί ο Toine Hezemans, ο αποκαλούμενος «Ιπτάμενος Ολλανδός», που ήταν ένας από τους οδηγούς που πέτυχαν νίκες με αυτή στις αρχές της δεκαετίας του ’70.

Advertisement
Advertisement

Η Βρετανική εκδήλωση είναι επίσης η ιδανική ευκαιρία για τον εορτασμό των 60ών γενεθλίων της Giulietta (1954-2014), τον πρόγονο -Giulietta Sprint- μιας ολόκληρης σειράς μοντέλων κι ένα από τα πιο εμβληματικά προϊόντα της ιταλικής μάρκας.

H Giulietta Quadrifoglio Verde

Όλες οι Alfa Romeo θα πάρουν μέρος στην κύρια εκδήλωση του Φεστιβάλ Ταχύτητας, την ανάβαση του Γκούντγουντ. Η διαδρομή των περίπου 2 χιλιομέτρων ξεκινάει με μία εκκίνηση σε τρεις γραμμές από το νότιο τμήμα του κτήματος Γκούντγουντ, πριν από μία απότομη στροφή εμπρός από το κτίριο «Goodwood House». Από εκεί αρχίζει η ανάβαση, σ’ ένα στενό δρόμο ανάμεσα από πέτρινους τοίχους και πυκνά δάση, μέχρι τον ιππόδρομο, που βρίσκεται στην κορυφή του επιβλητικού «South Downs». Η υψομετρική διαφορά ανάμεσα στην αρχή και το τέλος της διαδρομής είναι περίπου 100 μέτρα και η ίδια η διαδρομή είναι τόσο τεχνική και δύσκολη, που προσφέρει μια σκληρή δοκιμασία για τη δυνατότητα συγκέντρωσης και τις αντιδράσεις των καλύτερων οδηγών του κόσμου.

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τα ιστορικά αυτοκίνητα από το Μουσείο της Alfa Romeo που λαμβάνουν μέρος στους εορτασμούς, όπως τα μοιράστηκε μαζί μας η ιταλική μάρα.

Advertisement

Gran Premio Tipo B “P3” (1932)
Ένα από τα αριστουργήματα του Vittorio Jano. Μονοθέσιο με κινητήρα “8C” με διπλό υπερσυμπιεστή και καινοτόμο πίσω ανάρτηση. Το οδήγησαν οι πιο διάσημοι οδηγοί της δεκαετίας του 30, οι Nuvolari, Varzi, Caracciola, Trossi, Chiron και Moll, που νίκησαν σε μια σειρά αγώνων το 1932 και 1933.

Advertisement

Gran Premio Tipo 159 “Alfetta” (1951)
Η 159 “Alfetta” κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1951 με τον Juan Manuel Fangio. Η διαφορά της με τον προκάτοχό της (την 158 που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1950 με τον Giuseppe “Nino” Farina) ήταν ο ισχυρότερος 8κύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου, η πίσω ανάρτηση Ντε Ντιόν και η καλύτερη αεροδυναμική.

750 Competizione (1955)
Διθέσιο ρόουντστερ, που σχεδιάστηκε για να συμμετάσχει η Alfa Romeo στην κατηγορία «σπορ 1,5 λίτρου». Ο κινητήρας 1.5 προερχόταν από τη Giulietta της εποχής και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου, του χάριζε εξαιρετικές επιδόσεις.

Advertisement

Giulietta SZ “stub tail” (1960)
Μια από τις πιο ασυνήθιστες εκδόσεις του μοντέλου, περισσότερο προσανατολισμένη προς τους αγώνες από το μοντέλο που εορτάζει φέτος την 60ή επέτειό του. Είχε πολύ καλές επιδόσεις, χάρη στον κινητήρα 1.3 με τους 100 ίππους, το βάρος των μόλις 740 κιλών και την πολύ καλή αεροδυναμική.

GTA 1300 Junior (1971)
Η ισχύς των 170 ίππων από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,3 λίτρων είναι το αποτέλεσμα κορυφαίας τεχνολογίας με τα στάνταρ της δεκαετίας του 70. Αυτό εξηγεί και την επιτυχία της GTA 1300 Junior να κερδίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού το 1971 και το 1972.