Live Κίνηση
Περισσότερα
AUDI

H καρδιά του Audi R8

Ελλάδα 15:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H καρδιά του Audi R8

AUDI

H καρδιά του Audi R8

AUDI

Κάθε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που σέβεται τον εαυτό της, έχει και ένα κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων στη γκάμα της. Ένα στολίδι στο οποίο επιδεικνύει περίτρανα τις δυνατότητές της. Στην Audi, αυτό το μοντέλο είναι το R8!

Advertisement
Advertisement

Όμως εκτός από τη σχεδόν μαγευτική του εμφάνιση, τι κρύβει στα σωθικά του; Στο μοντέλο R8 V10, ο 10-κύλινδρος κινητήρας παράγει ισχύ 540 αλόγων και ροπή στρέψης 540 Nm στο μοντέλο με κυβισμό 5204 cm3, σε 6500 rpm. Έτσι, επιτυγχάνεται επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,5 sec και μέγιστη ταχύτητα περίπου 320 km/h.

Το R8 V10 plus είναι ακόμα πιο ισχυρό: είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής της Audi όλων των εποχών. Παρέχει εξαιρετική ισχύ της τάξης των 610 ίππων και μέγιστη ροπή στρέψης 560 Nm στις 6500 rpm. Οι οδηγικές επιδόσεις είναι εντυπωσιακές: Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2 sec, επιτάχυνση 0-200 km/h σε 9,9 sec και μέγιστη ταχύτητα 330 km/h.

Advertisement
Advertisement

Ισχυρό μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια
Το σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ συμπληρώνει το πακέτο τεχνικού εξοπλισμού του 5.2 FSI. Ο 10-κύλινδρος κινητήρας είναι χειροποίητος και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων στο Györ της Ουγγαρίας. Η κλασική τεχνολογία σπορ αυτοκινήτου επιτρέπει την τοποθέτηση της μονάδας ισχύος πολύ χαμηλά, γεγονός που ωφελεί πολύ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Αυτό εξασφαλίζει επίσης την καλή λειτουργία του συστήματος παροχής λαδιού ακόμα και σε ακραίες συνθήκες εγκάρσιας επιτάχυνσης.

quattro, σύστημα μόνιμης τετρακίνητης οδήγησης
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνητης οδήγησης quattro παρέχει ένα καθοριστικό πλεονέκτημα ευστάθειας και πρόσφυσης στο R8 Coupé σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά δικίνητα μοντέλα. Στον μπροστινό άξονα, ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων αντικαθιστά τη μονάδα υδραυλικού συμπλέκτη του προηγούμενου μοντέλου. Ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης και τις καιρικές συνθήκες, το νέο σύστημα οδήγησης quattro επιτρέπει την απόλυτα ελεύθερη και μεταβαλλόμενη κατανομή των ροπών στρέψης οδήγησης μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα. Σε κανονική λειτουργία με το 100% της απόδοσης ισχύος να κατευθύνεται στους πίσω τροχούς, αν απαιτείται, ο συμπλέκτης θα ανακατευθύνει μέχρι το 100% της απόδοσης ισχύος στον μπροστινό άξονα, αυξάνοντάς την με σταθερό βήμα. Χάρη στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, ο οδηγός διαθέτει τη μέγιστη πρόσφυση χωρίς ολίσθηση.

Audi-R8_V10_plus-2016-b640tall

Advertisement

Πρόγραμμα σπορ οδήγησης
Τα μοντέλα της Audi Sport GmbH σχεδιάζονται και κατασκευάζονται για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους. Σε σύγκριση με την οδήγηση στον δρόμο, κατά την κυκλοφορία σε αγωνιστικές πίστες ή σε άλλους κλειστούς χώρους, π.χ. στη διάρκεια μαθημάτων οδήγησης, προπονήσεων ή αγώνων σε αγωνιστικές πίστες, ασκούνται σημαντικά μεγαλύτερα φορτία στα αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο συμπλέκτης, το σύστημα κίνησης, οι αναρτήσεις, τα φρένα και τα ελαστικά δέχονται σημαντική πίεση. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πολύ μεγάλη φθορά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ειδικά χαρακτηριστικά φορτίου κατά τη χρήση του οχήματός σας σε αγωνιστικές πίστες ή άλλους κλειστούς χώρους διατίθενται σε ηλεκτρονικές βιβλιογραφικές πηγές ή από τις αντιπροσωπείες της Audi.