Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί… Koleos;

Ελλάδα 9:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί… Koleos;

ΝΕΑ

Γιατί… Koleos;

ΝΕΑ

Η Renault οφείλει να αποδείξει πως δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια αλλά υπηρετεί πιστά το δόγμα που τη θέλει πιο πολυτελής σε σχέση με την ομόσταυλη Nissan.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Κάποτε η γαλλική εταιρία είχε ένα αρκετά εμπνευσμένο σλόγκαν που έλεγε «εφευρέτες και δημιουργοί». Αν το καλοσκεφτείτε δεν είναι τόσο μακριά από την πραγματικότητα.

Η Renault δικαιούται την πατρότητα αρκετών κατηγοριών που μεσουρανούν εμπορικά σήμερα, όπως είναι τα πολυχρηστικά-πολυμορφικά αυτοκίνητα, αλλά και τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου.

Advertisement
Advertisement

Με βάση αυτό το σκεπτικό αλλά και το γεγονός πως η αδελφή Nissan τείνει το τελευταίο διάστημα να της κλέψει τη δόξα στα SUV, θεωρήθηκε επιβεβλημένη η ανάγκη ενός αρχοντικού και premium τζιποειδούς, με το γνωστό από το παρελθόν όνομα, Koleos.

Οι σχεδιαστικές ομοιότητες του SUV μήκους 4,67 m. με το Talisman είναι εμφανείς. Άλλωστε μοιράζονται την αρχιτεκτονική CMF-C/D του Ομίλου Renault-Nissan, μαζί επίσης με τα Renault Espace, Kadjar, αλλά και Nissan Qashqai, X-Trail.

Η απόσταση από το έδαφος (21,3 cm) σε συνδυασμό με τις γωνίες προσέγγισης/αναχώρησης (19 και 26 μοίρες αντίστοιχα) αλλά και το σύστημα ALL MODE 4×4-i θα αναλάβουν να προσδώσουν στο Koleos ικανότητες κίνησης σε κάθε έδαφος. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μέσω διακόπτη ανάμεσα σε 2WD, 4WD AUTO και 4WD LOCK.

Advertisement

Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic.

Όχι παίζουμε, αρκετά η συγγενής ιαπωνική φίρμα της μπήκε στο μάτι. Ο παλιός είναι αλλιώς…

Advertisement