Γ. Ξιφαράς: «Αποτελεσματικές λύσεις για την παλαιότητα του στόλου»
ΝΕΑΓ. Ξιφαράς: «Αποτελεσματικές λύσεις για την παλαιότητα του στόλου»
ΝΕΑΗ παλαιότητα των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους προβληματίζει και αναζητούνται λύσεις…
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, μίλησε στην εκπομπή MotorOne στα «Παραπολιτικά 90.1» και τους Βαγγέλη Κιούση και Γιάννη Λημναίο.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Ξιφαράς, μίλησε για το μείζον ζήτημα του γερασμένου στόλου αυτοκίνητων (μέσος όρος τα 16.7 έτη), που φέρνει τη χώρα μας σε δεινή θέση στην ευρωπαϊκή λίστα και για τις λύσεις που εξετάζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Για την ώρα, πάντως, δεν φαίνεται να προκρίνεται άμεσα το μέτρο της απόσυρσης, με τον Γενικό Γραμματέα, να κάνει λόγο για «αντικίνητρα, που μπορούν να οδηγήσουν στη σωστή κατεύθυνση».
«Ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) έχει αναγνώσει πολύ σωστά ένα ζήτημα, το οποίο το προσυπογράφουμε και εμείς. Αυτό για το οποίο δεν είμαι βέβαιος, είναι η λύση η οποία προτείνεται από αυτόν. Όλοι ζητούμε μια αποτελεσματική λύση. Η δική μου άποψη είναι ότι οι επιδοτήσεις δεν είναι πάντοτε η λύση για να λύσεις όλα τα προβλήματα. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να ελέγξεις την αγορά, να ενισχύσεις τη διαφάνεια σε ό,τι αφορά στους τεχνικούς ελέγχους και ν; δημιουργήσεις αντικίνητρα, ώστε να οδηγήσεις τον αγοραστή στη σωστή κατεύθυνση. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων, που λειτουργεί και έχει φέρει και τα πρώτα πρόστιμα».
Για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»: «Στην ουσία το πρόγραμμα δεν έχει διακοπεί. Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και μάλιστα με επιτυχία, καθώς το μπάτζετ που ήταν διαθέσιμο, για τις επιδοτήσεις, έχει απορροφηθεί. Θα του δώσουμε μια μικρή πνοή, μέχρι το τέλος του έτους, γιατί μας βοήθησε να φτάσουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 10% των συνολικών ταξινομήσεων.
Για το επόμενο (3ο) κύκλο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά»: «Είναι γεγονός ότι πέρα από τα επί μέρους ζητήματα, θέλουμε να αλλάξουμε τον τρόπο και να περάσουμε την επιδότηση απευθείας στην αγορά του οχήματος και να μην την χρηματοδοτήσει εκ των προτέρων, ο υποψήφιος αγοραστής. Σύντομα θα είμασυε σε θέση να πούμε περισσότερες λεπτομέρειες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Υποχώρηση του Ευρωκοινοβουλίου για το Euro 7
Οι Ελληνες οδηγούν σαράβαλα
Ο γηρασμένος στόλος δεν επιτρέπει την περαιτέρω μείωση των ρύπων!