Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Φθηνότερα και καλύτερα τα νέα Tesla

Ελλάδα 14:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φθηνότερα και καλύτερα τα νέα Tesla

ΝΕΑ

Φθηνότερα και καλύτερα τα νέα Tesla

ΝΕΑ

Στην ετήσια συνάντηση των μετόχων της εταιρίας ανακοινώθηκαν μερικά πολύ ενδιαφέροντα σχέδια για το άμεσο μέλλον της εταιρίας.

Advertisement
Advertisement

Το γεγονός της χρονιάς για την Tesla είναι η ετήσια συνάντηση των μετόχων που γίνεται στις αρχές Μαρτίου. Σε αυτή την συνάντηση γίνονται συνήθως και οι πιο σημαντικές ανακοινώσεις για το πως θα κινηθεί η εταιρία μέσα στην επόμενη χρονιά.

Η κεντρική γραμμή της φετινής συνάντησης είναι ότι η Tesla θέλει να κάνει τα εργοστάσια και τα αυτοκίνητά της πιο αποδοτικά. Κάτι που αφήνει υπόνοιες για μία νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζονται τα μοντέλα της τα επόμενα χρόνια.

Οι επικεφαλείς της Tesla έδωσαν κάποιες πρώτες λεπτομέρειες για το πώς οι νέες διαδικασίες παραγωγής και οι τεχνικές καινοτομίες θα τη βοηθήσουν ώστε να ενισχύσει την παραγωγικότητα των εργοστασίων της και την απόδοση των αυτοκινήτων της.

Advertisement
Advertisement

Σε μια ευρεία παρουσίαση στρατηγικής που ονομάζεται Masterplan 3, ο Elon Musk και άλλοι διευθυντές της Tesla έδωσαν εξηγήσεις για μία μεγάλη γκάμα εξελίξεων που θα αφορούν την τεχνολογία των ηλεκτροκινητήρων έως την αναβάθμιση των διαδικασιών της παραγωγικής διαδικασίας.

Στην συνάντηση δεν έγιναν κάποιες πιο συγκεκριμένες αναφορές για τα επερχόμενα Cybetruck και Roadster, ενώ δεν υπήρξε κάποιο νεότερο για το λεγόμενο “μικρό μοντέλο” της Tesla, το οποίο θα είναι κάτω από το Model 3, και θα είναι επίσης και πιο φθηνό.

Οι τελικές αποφάσεις για αυτό το μοντέλο θα παρθούν αργότερα, ενώ το Cybetruck θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2023.

Advertisement

Το Cybetruck πάντως αποτέλεσε την πλατφόρμα για να μελετηθούν νέες διαδικασίες παραγωγής που μειώνουν το κόστος έως και 50% και μαζί και τους κινδύνους για καθυστερήσεις σε κάθε στάδιο της γραμμής παραγωγής.

Advertisement

Στόχος της Tesla είναι να ελαχιστοποιήσει τις εργασίες που απαιτούνται σε κάθε στάδιο της παραγωγής και να κάνει πολλά βήματα στην συναρμολόγηση ταυτόχρονα, έτσι ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις αλλά και να προκύπτει μείωση του κόστους.

Ο Musk παραδέχτηκε ότι πήραν το μάθημα από τις μεγάλες καθυστερήσεις του Model 3 στα πρώτα του χρόνια. Και υποστήριξε ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να δημιουργήσεις μία νέα αντίληψη για την γραμμή παραγωγής, μακριά από εκείνη του Ford πριν 100 χρόνια που επικρατεί σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Το νέο μοντέλο που υιοθετεί η εταιρία επικεντρώνεται στο «κάνουμε μόνο πράγματα που είναι απαραίτητα» λέει ο Musk, δηλαδή στην αποφυγή κάθε περιττής κίνησης ή αποσυναρμολόγησης του αυτοκινήτου ή των εξαρτημάτων του κατά της γραμμής παραγωγής.

Advertisement

Σε ό,τι αφορά τα ίδια τα οχήματα, οι αναβαθμίσεις στην τεχνολογία των μπαταριών, έχουν οδηγήσει σε μείωση στις ανάγκες για καρβίδιο του πυριτίου κατά 75%. Ενώ όπως επισήμανε ο Musk η νέα πλατφόρμα θα μπορεί να δέχεται μπαταρίες κάθε είδους τεχνολογίας.

Παράλληλα ο επικεφαλής εξέλιξης των συστημάτων μετάδοσης είπε ότι ο κινητήρας Tesla της επόμενης γενιάς δεν θα χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες για την κατασκευή του. Η Tesla εκτιμά ότι η νέα της πλατφόρμα θα μειώσει το κόστος κατασκευής ανά όχημα κατά περίπου 1.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε το Tesla των 1.035 ίππων να «τελικιάζει» για πλάκα (+video)
Tesla και Lada με τον παλαιότερο στόλο μοντέλων στον κόσμο!
Οι λόγοι που καθυστερούν οι μπαταρίες solid state