Ford Ranger PHEV με επιτόκιο 2,99% ή με μηνιαίο μίσθωμα Ford Lease
ΝΕΑ
Το Ford Ranger δεν είναι μόνο στιβαρό και ανθεκτικό, είναι και τεχνολογικά προηγμένο. Η Plug-in Hybrid έκδοσή του το πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο.
Ένας σύγχρονος επαγγελματίας δεν θέλει απλώς έναν «τετράτροχο πιστό σύμμαχο». Επιλέγει ένα pickup όχημα το οποίο να ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησής του, όπως και στον χαρακτήρα του.
WHAT CAR
Το Ranger είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας και οι πωλήσεις του το αποδεικνύουν συνεχώς. Η Ford φροντίζει να το διατηρεί στην κορυφή προσδίδοντάς του ό,τι χρειάζονται οι συγκεκριμένοι πελάτες της, αλλά δεν περιορίζεται σε στερεότυπα.

Η Ranger Plug–in Hybrid, για παράδειγμα, αποτελεί μια σημαντική δημιουργία τόσο για το δημοφιλές διπλοκάμπινο pickup της εταιρείας όσο και την κατηγορία του.
Η έκδοση συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία, την οικονομία καυσίμου, τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτροκίνησης για έως 50 χλμ. με τις παραδοσιακές αξίες. Δηλαδή την αυξημένη φόρτωσης, ρυμούλκησης και κίνησης εκτός δρόμου.

Στο Ranger PHEV, ο βενζινοκινητήρας EcoBoost των 2,3 λίτρων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 102 ίππων. Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του συστήματος φτάνει τους 281 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 697 Nm.
Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου πραγματικής ενεργειακής χωρητικότητας 11,8 kWh και μπορεί να φορτίσει πλήρως σε οικιακή παροχή έως 2,3 kWh (σε περίπου επτά ώρες) ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ έως 3,5 kWh (σε περίπου τέσσερις ώρες).

Το Plug-in Hybrid σύστημα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων στο οποίο υπάρχει ενσωματωμένος και δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που λειτουργεί είτε ως γεννήτρια είτε για να συνδράμει τον εσωτερικής καύσης κατά την επιτάχυνση («Modular Hybrid Transmission»).
Αυτό έχει τα τέσσερα επιμέρους προγράμματα λειτουργίας («Auto EV», «EV Now», «EV Later» και «EV Charge»), μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να επιλέγει τον τρόπο παροχής της ηλεκτρικής ενέργειας του PHEV συστήματος.

Η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος «e-4WD». Αυτό έχει συνολικά επτά διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: Τα «Eco», «Normal», «Sport», «Slippery», «Tow/Haul», «Mud/Ruts» και Sand».
Μια σημαντική και χρήσιμη καινοτομία του Ranger PHEV είναι το σύστημα «Pro Power Onboard», το οποίο επιτρέπει την παροχή ισχύος έως 6,9 kW απευθείας από την μπαταρία, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιεί την ενέργειά της για ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές όταν βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο.
Αναλόγως της εξοπλιστικής έκδοσης το pickup μοντέλο της Ford διαθέτει στοιχεία όπως κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, «Easy Lift tailgate», φώτα Matrix LED, ηχοσύστημα «B&O» με 10 ηχεία. όπως και το νέο «Flexible Rack System» για την εύκολή και γρήγορη τοποθέτηση ή αφαίρεση της σχάρας οροφής ή του πλαισίου στο πίσω τζάμι.

To Ranger PHEV μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως έναν τόνο και να ρυμουλκήσει έως 3,5 τόνους. Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία της Ford διαθέτει τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου είτε με επιτόκιο 2,99% ή είτε με μηνιαίο μίσθωμα «Ford Lease».