Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

FacteurDix Line: Το τρίκυκλο που μοιάζει με hypercar αλλά καίει σαν… ποδήλατο

Ελλάδα 16:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

FacteurDix Line: Το τρίκυκλο που μοιάζει με hypercar αλλά καίει σαν… ποδήλατο

ΝΕΑ

Η γαλλική start-up  συνδυάζει αεροδυναμική, πρωτοπορία και υπερ-απόδοση σε ένα τρίκυκλο 500 κιλών με αυτονομία έως 500 χλμ.

Advertisement
Advertisement

Με εμφάνιση που θυμίζει hypercar και τεχνολογία που στοχεύει σε απόλυτη ενεργειακή απόδοση, το FacteurDix Line φιλοδοξεί να αλλάξει τους κανόνες του αστικού ηλεκτροκίνητου. Το νέο εγχείρημα της γαλλικού start-up εταιρείας, FacteurDix ,είναι ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο ελαφρού τύπου, σχεδιασμένο για να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας στον ατομικό μετακινήσιμο στόλο κατά έναν παράγοντα δέκα – εξ ου και το όνομα της εταιρείας.

Το Line ζυγίζει περίπου 500 κιλά, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και ελαφριών υλικών, και κινείται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 50 kW, φτάνοντας ταχύτητα έως 165 χλμ./ώρα. Ο καταναλωτικός στόχος των 4 kWh/100 χλμ. είναι σχεδόν το μισό από τα περισσότερα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν και τυπικά τρίκυκλο (σύμφωνα με την κατηγορία L5e της Ε.Ε.), το πίσω του μέρος διαθέτει δίδυμους τροχούς τόσο κοντά μεταξύ τους ώστε να μετριούνται ως ένας, κερδίζοντας πλεονεκτήματα σε έγκριση και βάρος, χωρίς να θυσιάζεται η σταθερότητα.

Advertisement
Advertisement

Το όχημα διαθέτει δύο καθίσματα σε ελαφρώς εκκεντρική διάταξη, ενώ παρά το μικρό του μέγεθος, δεν λείπουν βασικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, όπως ABS, ESP, αερόσακοι και κλιματισμός.

Η εμπορική κυκλοφορία του FacteurDix Line τοποθετείται χρονικά κοντά στο 2030, με μια δοκιμαστική μικρή σειρά να έρχεται στα τέλη του 2027. Στόχος είναι η πώληση του μοντέλου γύρω στις 30.000 ευρώ.

Με ακραία αεροδυναμική σχεδίαση, εντυπωσιακή οικονομία και φιλοσοφία που εστιάζει στην ουσία της βιώσιμης μετακίνησης, το Line υπόσχεται να γίνει κάτι πολύ περισσότερο από ένα ακόμη ηλεκτρικό «μικρό» στην αγορά.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Advertisement

Η XPeng στην Ελλάδα με τρία μοντέλα! (+τιμές)
Maserati: Επιστρέφει στους V8;
Ο Όμιλος Volkswagen κυριαρχεί στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη