Menu
Live Κίνηση | Mazda CX-30 Renault Clio | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για την Aurus

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Η Aurus είναι η εταιρεία που κατασκευάζει τις λιμουζίνες για τις μετακινήσεις του Προέδρου Πούτιν και με το Senat, θα «συστηθεί» στην Ευρωπαϊκή αγορά.

 

Όπως φαίνεται προκύπτει ανταγωνιστής από την Ανατολή για τις Bentley και Rolls Royce, με την Aurus να κάνει «μπάσιμο» στην κατηγορία των πολυτελών sedan, προβάλλοντας τις δύο εκδόσεις του Senat (Limousine και Sedan) για πελάτες που θέλουν το απόλυτο σε ότι έχει να κάνει με τη χλιδή. Το νέο αυτό μοντέλο, το είδαμε στη Γενεύη και εντυπωσιαστήκαμε από τις διαστάσεις αλλά και τα στοιχεία που δείχνει να «μοιράζεται» -τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική του- με μοντέλα της Rolls Royce. Η πιο εντυπωσιακή εκδοχή του Senat, είναι αυτή με την αντιαρματική θωράκιση που κάνει το έτσι και αλλιώς μεγάλο sedan μοντέλο να δείχνει ακόμα πιο επιβλητικό. Με μήκος που φτάνει τα 6.630 χιλ. και μετοξόνιο 4.300 χιλ. η συγκεκριμένη έκδοση παραπέμπει σε Rolls Royce Phantom στην έκδοση με το μακρύ της μεταξόνιο αλλά και την Maybach 62.

Το Senat Sedan είναι η μικρότερη εκδοχή του μοντέλου, με μήκος 5.630 χιλ και μεταξόνιο «μόλις» 3.300 χιλ. Αυτό που έχουν κοινό οι δύο εκδόσεις, είναι η πολυτέλεια της καμπίνας, με τα ποιοτικά υλικά να καλύπτουν όλες τις επιφάνειες αλλά και τη λίστα του εξοπλισμού να είναι εφάμιλλη των καλύτερων προτάσεων από τους πλέον αναγνωρίσιμους κατασκευαστές πολυτελών sedan. Όπως και στις περιπτώσεις των Bentley και Rolls Royce, οι δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου είναι πρακτικά ανεξάντλητες με την εταιρεία να προσφέρει ανάλογες υπηρεσίες στους υποψήφιους πελάτες- υπηρεσίες που έχουν να κάνουν από το ιδιαίτερο χρώμα του αμαξώματος έως τις επενδύσεις της καμπίνας.

Οι 590 ίπποι είναι συνδυαστική ισχύς από το υβριδικό σύνολο του μοντέλου, που χρησιμοποιεί ως βάση ένα V8 βενζινοκινητήρα. Από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, η «απλή» έκδοση του Senat χρειάζεται μόλις 6,0”, ενώ το θωρακισμένο αντίστοιχο με το μεγάλο μεταξόνιο, χρειάζεται σχεδόν 9,0”. Σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια των μετακινήσεων, το Senat εξοπλίζεται με όλα τα γνωστά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με το αυτόματο φρενάρισμα να είναι μέσα στη λίστα, έχοντας και τη δυνατότητα αναγνώρισης πεζού. Η Aurus μέχρι στιγμής είναι στη φάση της παραγγελιοληψίας για το νέο της μοντέλο, με πολύ μικρή δυνατότητα παραγωγής μέχρι στιγμής, μια και στην ουσία το αυτοκίνητο είναι χειροποίητο. Με το νέο εργοστάσιο της εταιρείας που υπολογίζεται πως θα αρχίσει να λειτουργεί προς το τέλος του επόμενου έτους, η ετήσια παραγωγή θα μπορέσει να φτάσει το επίπεδο των 5.000 μονάδων.

Δημοφιλή στο Protothema.gr