Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτσι θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

Ελλάδα 23:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(111) "Έτσι θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική"
    

Έτσι θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική

ΝΕΑ

Το Υπουργείο Υποδομών και με Μεταφορών βάζει σε τροχιά, στοχευμένες ενέργειες για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και σημαντικά οδικά έργα στο δίκτυο του Λεκανοπέδίου.

Advertisement
Advertisement

Σε συνέντευξή του στην ERTnews και την εκπομπή «Συνδέσεις», ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, παρουσίασε τον οδικό χάρτη των παρεμβάσεων που δρομολογούνται για την αντιμετώπιση του οξυμένου κυκλοφοριακού προβλήματος του Λεκανοπεδίου. Όπως τόνισε, ο κεντρικός κορμός της κυβερνητικής στρατηγικής είναι η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με πρώτο και κύριο το μετρό.

«Το μετρό είναι το Μητροπολιτικό μέσο που συνδέει όλα τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα. Δεν είναι ούτε εύκολο ούτε φθηνό έργο, αλλά αποτελεί τη βάση για ένα λειτουργικό σύστημα μετακινήσεων», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας παράλληλα την ανάγκη ισορροπίας ανάμεσα στην ενίσχυση των ΜΜΜ και στη δημιουργία νέων οδικών υποδομών.

Οι επεκτάσεις στο μετρό

Ο κ. Ταχιάος παρουσίασε το πλάνο των επεκτάσεων που σχεδιάζονται για τα επόμενα χρόνια. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

  • Επέκταση προς Φάρο Ψυχικού,
  • Προέκταση κατά μήκος της Λ. Κηφισίας μέχρι το Μαρούσι,
  • Σύνδεση με την Εθνική Οδό,
  • Μελλοντική επέκταση προς Γλυφάδα, με δύο κλάδους: έναν προς Άνω Γλυφάδα και έναν προς το κέντρο, μέσω Ελληνικού.
Advertisement
Advertisement

Η Γραμμή 4 επίσης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα να αναμένεται το επόμενο διάστημα. Η γραμμή, που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή μέσω Εξαρχείων και Ακαδημίας, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στη χώρα.

Αναφορά έγινε και στη γραμμή 2 προς Ίλιον, η οποία έχει ήδη δημοπρατηθεί. Η προσπάθεια ένταξής της στο νέο ΕΣΠΑ παραμένει κρίσιμη, καθώς το έργο περιλαμβάνει και νέο αμαξοστάσιο – υποδομή ζωτικής σημασίας για τη στάθμευση και τη συντήρηση συρμών.

Προμήθεια νέων τρένων και ενίσχυση αστικών συγκοινωνιών

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανανέωση του στόλου των μέσων σταθερής τροχιάς. Η «Ελληνικό Μετρό» και η ΣΤΑΣΥ προχωρούν τις διαδικασίες προμήθειας νέων συρμών, με τον κ. Ταχιάο να αναφέρει ότι υπάρχει στενή συνεργασία με τον Υπουργό Χρίστο Δήμα και τον Αναπληρωτή Υπουργό Κωνσταντίνο Κυρανάκη για την επιτάχυνση των διαδικασιών.

Advertisement

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται σημαντικές επενδύσεις στη δημόσια συγκοινωνία, με τον στόλο των λεωφορείων να ανανεώνεται και να ενισχύεται, προσφέροντας μια ακόμη «ανάσα» στο αποδυναμωμένο δίκτυο μετακινήσεων της πρωτεύουσας.

Τα νέα οδικά έργα στο τραπέζι

Εκτός από τα μέσα σταθερής τροχιάς, εξετάζονται και παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο. Υπό αξιολόγηση βρίσκονται δύο πρότυπες προτάσεις:

  • Υπογειοποίηση τμήματος της περιφερειακής Υμηττού προς τον Καρέα,
  • Νέα σύνδεση Ελευσίνας – Οινόης, η οποία θα παρακάμπτει τα πιο επιβαρυμένα τμήματα του Κηφισού.
Advertisement

Πρόκειται για έργα υψηλού κόστους και τεχνικής πολυπλοκότητας, τα οποία –όπως σημείωσε ο Υφυπουργός– εξαρτώνται από κρίσιμες παραμέτρους και απαιτούν χρόνο. Οι σχετικοί φάκελοι δεν έχουν ακόμη ανοίξει, ωστόσο θεωρείται αναγκαία η συνεργασία Περιφέρειας και Δήμων ώστε να ληφθούν άμεσα μέτρα ανακούφισης της κυκλοφοριακής συμφόρησης.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Το νέο Nissan Juke θα είναι ηλεκτρικό και προκλητικό

Ντου με 231 κλεμμένα αυτοκίνητα σε 6 περιοχές της Ελλάδας

Η Hyundai μπαίνει στον κόσμο των extreme 4×4