Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρευνα του ΕΜΠ: Αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός των Ταξί!

Ελλάδα 3:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρευνα του ΕΜΠ: Αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός των Ταξί!

ΝΕΑ

Έρευνα του ΕΜΠ: Αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός των Ταξί!

ΝΕΑ

Μελέτη του ΕΜΠ αποδεικνύει ότι ο κλάδος του ταξί απαιτεί εκσυγχρονισμό για να καλύψει τις ανάγκες επιβατών και οδηγών.

Advertisement
Advertisement

Με τα αποτελέσματα έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου παρουσιάστηκε στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών ο γενικός διευθυντής της BEAT, κ. Βασίλης Ντάνιας επισημαίνοντας την ανάγκη εκσυγχρονισμού του κλάδου των Ταξί.

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην έρευνα του ΕΜΠ που παρουσίασε ο κ. Ντάνιας, το 53% των χρηστών ταξί δηλώνει ότι θα έπαιρνε ταξί συχνότερα, εάν δεν υπήρχε η διπλή ταρίφα τις νυχτερινές ώρες, ενώ το 78% επισημαίνει ότι θα τα χρησιμοποιούσε πιο τακτικά σε σχέση με σήμερα.

Advertisement
Advertisement

Επίσης οι Έλληνες οδηγοί ταξί στην Αθήνα εργάζονται περισσότερο από όσο θα έπρεπε για να κερδίσουν τα προς το ζην.

Ειδικότερα, το 93% των οδηγών εργάζεται ημερησίως τουλάχιστον 10 ώρες, ενώ το 65% εξ αυτών 12 και πλέον ώρες την ημέρα.

Το 96% εργάζεται τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα, ενώ σχεδόν το 60% επτά ημέρες την εβδομάδα.

Advertisement

Ο στόλος των ταξί της Αθήνας είναι μεγαλύτερος σε ηλικία από όσο θα έπρεπε, καθώς μόλις το 10% των οχημάτων είναι κάτω των 3 ετών, την ώρα που σε 3 έτη ένα ταξί διανύει τουλάχιστον 300.000 χλμ.

Επίσης, ποσοστό άνω του 70% των ταξί που κυκλοφορούν στην Αθήνα σήμερα είναι άνω των 6 ετών, ενώ το 33% είναι άνω των 10 ετών και μη-αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, έχοντας διανύσει εκατομμύρια χλμ.

Advertisement

Παράλληλα, μόλις το 27% των οδηγών πιστεύει ότι τα ταξί θα έπρεπε να είναι έχουν όριο ηλικίας 7 ετών, ενώ ποσοστό 34% θεωρεί αποδεκτό ο κύκλος ζωής των ταξί να είναι 11 ετών και άνω.

«Θέλουμε το ταξί να καλύπτει τις ανάγκες και των επιβατών, αλλά και των οδηγών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από τον εκσυγχρονισμό του», ανέφερε ο κ. Ντάνιας, παρουσιάζοντας, μεταξύ άλλων, τις δράσεις της ΒΕΑΤ για την υλοποίηση της συγκεκριμένης στρατηγικής στο συνέδριο που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Advertisement