Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρχεται το φθινόπωρο το νέο Honda Jazz

Ελλάδα 3:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρχεται το φθινόπωρο το νέο Honda Jazz

ΝΕΑ

Έρχεται το φθινόπωρο το νέο Honda Jazz

ΝΕΑ

Η αντεπίθεση της Honda στο δεύτερο μισό του 2015 περιλαμβάνει και την 3η γενιά του Jazz. Το ιαπωνικό σουπερμίνι ξεχώριζε πάντα για τους μοναδικούς χώρους στην κατηγορία, όμως πλέον μπορεί να καυχιέται και για άλλα προτερήματά του. Στην Ελλάδα το περιμένουμε το φθινόπωρο με το νέο 1.3 i-VTEC βενζίνης που αποδίδει 102 ίππους.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει στο νέο αμάξωμα του ενός όγκου. Και στο Jazz τονίζεται η νέα εταιρική ταυτότητα της Honda με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να αποτελούν… συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων. Στο πλάι ξεχωρίζουμε το «νεύρο» που αρχίζει από το εμπρός φτερό και φθάνει μέχρι τα πίσω φώτα. Η μεγάλη πέμπτη πόρτα προσφέρει εξαιρετικό άνοιγμα για το χώρο αποσκετών, ο οποίος είναι κορυφαίος για την κατηγορία (354 lt).

Advertisement
Advertisement

Το Jazz έχει μεγαλώσει τόσο σε συνολικό μήκος (στα 3,99 m. πλέον) όσο και σε μεταξόνιο (2,53 m). Τα εμπρός καθίσματα απέχουν περισσότερο μεταξύ τους, ώστε οδηγός και συνοδηγός να έχουν περισσότερο χώρο. Πιο άνετα κάθονται και οι πίσω επιβάτες, με +6,5 cm «αέρα» για τα γόνατά τους. Για το βάρους 1.066 kg σουπερμίνι έχει ρυθμιστεί ειδικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι αναρτήσεις, ενώ έχει δοθεί έμφαση και στην ποιότητα κύλισης.

Μοναδικός κινητήρας κατά το λανσάρισμα του νέου Jazz είναι ο 1.3 i-VTEC, ο οποίος αποδίδει μεν 102 PS, όμως δεν εντυπωσιάζει με τη μέγιστη ροπή του (12,5 kgm). Η Honda προσφέρει δύο κιβώτια, ένα 6τάχυτο μηχανικό και – προαιρετικά – το αυτόματο CVT. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km (116 g/km) και στη δεύτερη 4,6 lt/100 km (106 g/km). Όσο για τις επιδόσεις, η Honda ανακοινώνει 0-100 σε 11,2 και 12 sec αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 190 και 183 km/h.

Advertisement