Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επτά «λιοντάρια» για τη Fiat

Ελλάδα 7:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επτά «λιοντάρια» για τη Fiat

ΝΕΑ

Επτά «λιοντάρια» για τη Fiat

ΝΕΑ

Σε πρωταγωνίστρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «Cannes Lions» κάθε χρόνο βραβεύει τις πιο δημιουργικές και πιο καινοτόμες διαφημιστικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο, εξελίχθηκε φέτος η Fiat.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Επειδή στην εποχή μας το μάρκετινγκ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις, οι Ιταλοί έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο συγκεκριμένο τομέα. Ξεχώρισαν λοιπόν σε αυτά τα βραβεία όπου τις διακρίσεις διεκδίκησαν 9.000 επαγγελματίες της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και του ντιζάιν από 90 χώρες.

Η Fiat κέρδισε συνολικά επτά λιοντάρια στη διοργάνωση του 2014, αριθμός ρεκόρ για την ιταλική μάρκα, που κέρδισε βραβεία με καμπάνιες στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), LATAM (Λατινική Αμερική) και NAFTA (Βόρεια Αμερική, Μεξικό και Καναδάς).

Advertisement
Advertisement

Στην περιοχή EMEA μεταδόθηκε το διαφημιστικό με τον τίτλο «Yacht» που είναι αφιερωμένο στο Fiat 500 Cult και κέρδισε το χάλκινο λιοντάρι στον τομέα «αυτοκίνητα» (έναν από τους τομείς στους οποίους διαιρείται η κατηγορία «Film»). Αυτό το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett με σκηνοθέτη τον Ago Panini και μπορείτε να το δείτε εδώ, σε σχετικό άρθρο που δημοσιεύσαμε πριν από μερικές ημέρες.

Όσο για τα άλλα έξι λιοντάρια, ένα ασημένιο πήρε η Fiat USA για το λανσάρισμα του 500 στις ΗΠΑ και πέντε λιοντάρια – ένα χρυσό, δύο αργυρά και δύο χάλκινα- η Fiat Brazil.