Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επόμενη BMW Series 2: “Drift Machine”

Ελλάδα 7:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επόμενη BMW Series 2: “Drift Machine”

ΝΕΑ

Επόμενη BMW Series 2: “Drift Machine”

ΝΕΑ

Οι άνθρωποι της BMW ήταν εξωστρεφείς, αφού μοιράστηκαν πικάντικες λεπτομέρειες με ανθρώπους των ΜΜΕ που συγκεντρώθηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. “Υπάρχει η επιθυμία να χτίσουμε ένα νέο supercar, αλλά συνάμα και τη σειρά 3 Gran Turismo. Παράλληλα, ένα pick up δεν είναι στα πλάνα”, τόνισαν με νόημα. Διαβάστε το παρασκήνιο…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Μιλώντας στο περιοδικό “Motoring” της Αυστραλίας, ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW Klaus Frohlich αποκάλυψε πως η σειρά 2 επόμενης γενιάς έχει ονομαστεί εσωτερικά “Drift Machine”. Αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο μια πισωκίνητη διάταξη, ώστε να μπορείτε να είστε σίγουροι πως η ουρά του θα μπορεί ενίοτε να σας κάνει ευτυχισμένους με τις κινήσεις της. Ο Frohlich δήλωσε στους σχεδιαστές και στους μηχανικούς ότι η εστίαση κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης θα έπρεπε να είναι η κατασκευή της σειράς 2 ως ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για τον οδηγό. Πρόσθεσε επίσης, ότι παρά τη συρρίκνωση της γκάμας, η M2 θα πρέπει να παραμείνει πισωκίνητη, αφού είναι σημαντική όχι μόνο για την μάρκα Μ, αλλά και για ολόκληρη την εταιρεία. Το αφεντικό εξέλιξης της BMW συνέχισε:

“Έτσι, αγωνίστηκα σκληρά και κέρδισα, οπότε θα έχετε έναν διάδοχο της σειράς 2 που θα έχει τη δύναμη εκεί όπου πραγματικά τη χρειάζεστε”. Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η οικογένεια της σειράς 2 θα υποστεί κάποιες ανακατατάξεις όπως για παράδειγμα, δεν θα υπάρξει έκδοση Convertible. Ο αριθμός των μοντέλων δεν θα μειωθεί, καθώς δύναται να υπάρξει η εισαγωγή ενός τετράθυρου Gran Coupe. Με εξαίρεση το διθέσιο κουπέ, οι υπόλοιπες εκδοχές της σειράς θα είναι προσθιοκίνητες, αλλά είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε σίγουρα.

Advertisement
Advertisement

Η σειρά 2 δεν είναι η μόνη νέα BMW που θα υιοθετεί ψευδώνυμο, καθώς πρόσφατα η νέα X5 έχει βαφτιστεί “The Boss”, ενώ η επόμενη X6 που θα εμφανιστεί μέσα στο 2019 αποκαλείται ήδη “The Beast.” Ο Frohlich υποστηρίζει πως η απόφαση με τα ψευδώνυμα των προϊόντων είναι κάτι πιο βαθύ σε σχέση με τον χαβαλέ που δημιουργείται στο γραφείο. Θέλει με αυτό να τονίσει πως παρόλο που αρκετά μοντέλα της εταιρίας μοιράζονται αρκετά μηχανικά μέρη, “κάθε αυτοκίνητο απαιτείται να διαθέτει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα”.

BMW-next-gen-tsiro-640