Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Το φθινόπωρο το νέο VW Golf

Ελλάδα 23:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Το φθινόπωρο το νέο VW Golf

ΝΕΑ

Επίσημο: Το φθινόπωρο το νέο VW Golf

ΝΕΑ

Δίνοντας μια φωτογραφία ενός καμουφλαρισμένου μοντέλου από τις δοκιμές του, η VW επίσημα επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά του Golf θα παρουσιαστεί αυτό το φθινόπωρο.

Advertisement
Advertisement

Η επικείμενη άφιξη της 8ης γενιάς Golf είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκινητικά σίριαλ της τελευταίας χρονιάς, αφού πληροφορίες έλεγαν ότι η VW θα παρουσιάσει το νέο μοντέλο στα τέλη χρονιάς, άλλες ήθελαν το λανσάρισμα να συμβεί στις αρχές του 2020, όμως τελικά σήμερα, η VW έβαλε τέλος στη φημολογία, αποκαλύπτοντάς μας ότι το νέο Golf θα παρουσιαστεί αυτό το φθινόπωρο.

Επιπλέον αυτών η γερμανική εταιρεία υπόσχεται ότι μαζί του το νέο Golf θα φέρει πολλές σχεδιαστικές και ψηφιακές καινοτομίες, που θα ανοίξουν το δρόμο για να τις δούμε και σε άλλα αυτοκίνητα της μάρκας, βάζοντας το νέο μοντέλο σε μια εντελώς καινούργια εποχή.

Advertisement
Advertisement

Σχεδιαστικά, με βάση τη φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η VW δεν μπορούμε να διακρίνουμε πολλά για το νέο Golf, αφού το αμάξωμα είναι «ντυμένο» με ειδικό καμουφλάζ.

Από την άλλη όμως κατά καιρούς έχουμε δημοσιεύσει φωτογραφίες του νέου μικρομεσαίου μοντέλου που έχουν διαρρεύσει, στις οποίες διακρίνουμε μια ρέουσα, πιο αεροδυναμική σχεδίαση, που πάντα αποτελεί μια εξέλιξη των παραδοσιακών γραμμών «Golf».

Τεχνικά, το νέο, 8ης γενιάς VW Golf  θα βασιστεί πάνω σε μια εξελιγμένη εκδοχή της MQB πλατφόρμας της γερμανικής μάρκας, η οποία μεταξύ άλλων θα του επιτρέψει να μειώσει το βάρος του έως και κατά 50 κιλά σε σχέση με πριν.

Advertisement

Στους κινητήρες, το γερμανικό μικρομεσαίο θα έχει αρχικά μια γκάμα που θα αποτελείται από έναν 1.000άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα, τον 1.500άρη TSI με σύστημα μερικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων, αλλά και έναν νέο 1.5 lt. diesel.

Advertisement

Όλα τα μοτέρ θα συνδυαστούν με «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης 12V για να μειώσουν ρύπους και κατανάλωση, ενώ για πρώτη φορά σε ένα μικρομεσαίο μοντέλο του VW Group θα δούμε και υβριδικά συστήματα 48V.

Επίσης, στη γκάμα του Golf θα υπάρχει και μια βελτιωμένη εκδοχή του 2λιτρου TDI μοτέρ πετρελαίου, το οποίο θα προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους, ενώ παράλληλα θα έρθει σε εκδόσεις ισχύος από 135 έως και πάνω από 200 ίππους. Διαθέσιμη θα είναι και έκδοση με φυσικό αέριο, με τον 1.500άρη TGI κινητήρα.

Advertisement