Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το Volvo XC70

Ελλάδα 2:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(51) "Επίσημο: Αυτό είναι το Volvo XC70"
    

Επίσημο: Αυτό είναι το Volvo XC70

ΝΕΑ

Το νέο XC70 εντυπωσιάζει ως plug-in υβριδικό χάρη στη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία της που ξεπερνά τα 200 χλμ. – To σουηδικό SUV είχε διαρρεύσει στην Κίνα, ενώ από το νέο έτος θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Η Volvo παρουσιάζει το XC70, ένα εξηλεκτρισμένο SUV με δυνατότητα φόρτισης (plug-in hybrid), σχεδιασμένο για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες, από τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις μέχρι τα μεγάλα ταξίδια.

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της είναι η ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 200 χλμ. στον κύκλο δοκιμών CLTC, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για plug-in υβριδικό μοντέλο (με 1.500άρη τρικύλινδρο βενζίνης που θα λειτουργεί ως range-extender) της σουηδικής φίρμας.

Το νέο XC70 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Scalable Modular Architecture (SMA) που έχει εξελιχθεί ειδικά για μοντέλα με μεγάλο ηλεκτρικό εύρος. Η διάθεση της ξεκινά από την αγορά της Κίνας – όπου ήδη διατίθεται για προπαραγγελία – ενώ σε επόμενο στάδιο αναμένεται να έρθει και στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τον Håkan Samuelsson, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Volvo, το XC70 είναι ένα μεταβατικό μοντέλο που δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς το άγχος της αποκλειστικά ηλεκτρικής αυτοκίνησης, καλύπτοντας και όσους δεν είναι ακόμη έτοιμοι για την πλήρη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το XC70 υποστηρίζει ταχεία φόρτιση, με δυνατότητα από 0 έως 80% σε μόλις 23 λεπτά, ενώ προσφέρει και δυνατότητα διπλής κατεύθυνσης φόρτισης, έτσι ώστε να χρησιμοποιείται η μπαταρία του αυτοκινήτου (περίπου στις 40 kWh) ως πηγή ρεύματος για εξωτερικές συσκευές, όπως εξοπλισμός κάμπινγκ, με ειδικό προαιρετικό αντάπτορα.

Ο συνδυασμός της μεγάλης ηλεκτρικής αυτονομίας και της αποδοτικής θερμικής μονάδας επιτρέπει συνολική αυτονομία άνω των 1.200 χλμ., χωρίς ενδιάμεση φόρτιση ή ανεφοδιασμό, διατηρώντας χαμηλό κόστος χρήσης. Η σχεδίαση ακολουθεί τη γνώριμη λιτή, σκανδιναβική προσέγγιση της Volvo.

Advertisement

Η μάσκα θυμίζει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας, με αεροδυναμική διάταξη που προσαρμόζεται αυτόματα, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και την ψύξη. Στο πίσω μέρος, τα κάθετα φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται αρμονικά στο τζάμι, δίνοντας μια πιο καθαρή και μοντέρνα εικόνα.

Το εσωτερικό αποπνέει αίσθηση άνεσης και ποιότητας, με υλικά υψηλής ποιότητας και απλούς, λειτουργικούς χώρους αποθήκευσης. Οι επιβάτες απολαμβάνουν την ήσυχη καμπίνα και ένα υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, με έμφαση στη συνδεσιμότητα και την εργονομία.

Advertisement

Το σύστημα infotainment είναι γρήγορο και ενσωματώνει ψηφιακές υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων και φωνητική υποβοήθηση με τεχνητή νοημοσύνη, ενώ περιλαμβάνει οθόνη οδηγού 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 15,4 ιντσών σε οριζόντια διάταξη. Προαιρετικά διατίθεται head-up display με επαυξημένη πραγματικότητα 92 ιντσών, για πιο άμεση πληροφόρηση κατά την οδήγηση.

Η συνδεσιμότητα ενισχύεται και μέσω της εφαρμογής Volvo Cars, που επιτρέπει τον απομακρυσμένο έλεγχο διαφόρων λειτουργιών όπως ο προ-κλιματισμός της καμπίνας. Παράλληλα, οι ενημερώσεις λογισμικού γίνονται ασύρματα, διατηρώντας το αυτοκίνητο ενημερωμένο με τις τελευταίες δυνατότητες.

Η ασφάλεια δεν απουσιάζει από το νέο XC70, που ενσωματώνει το πακέτο Safe Space Technology. Με χρήση ραντάρ, καμερών και αισθητήρων, το αυτοκίνητο παρακολουθεί συνεχώς το περιβάλλον του και επεμβαίνει όταν χρειαστεί, με λειτουργίες όπως αυτόματη υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση στάθμευσης και υποστήριξη πλοήγησης. Ένα από τα πιο χρήσιμα συστήματα είναι η ειδοποίηση ανοίγματος πόρτας σε περίπτωση που πλησιάζει ποδηλάτης ή άλλο όχημα.

Advertisement

Η παραγωγή του νέου Volvo XC70 έχει ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες μονάδες προορίζονται για την αγορά της Κίνας, με την ευρωπαϊκή διάθεση να προγραμματίζεται για αργότερα. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα στην πορεία της Volvo προς την πλήρη εξηλεκτρισμένη κινητικότητα.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Οδηγούμε την Maserati GT2 Stradale

Στο Μόναχο το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Hyundai

Η Dongfeng πουλά το 50% της κοινοπραξίας της με τη Honda