Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επενδύει στο ride-sharing η Michelin

Ελλάδα 2:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επενδύει στο ride-sharing η Michelin

ΝΕΑ

Επενδύει στο ride-sharing η Michelin

ΝΕΑ

Μέσω του επενδυτικού της προγράμματος «Incubator Office », η Michelin επενδύει στην κινεζική εταιρεία start-up Luli Information Technology, η οποία ανέπτυξε και προωθεί μια εφαρμογή κινητού για smartphone που ονομάζεται « 路友同行 » (Lu You Tong Xing) και παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες για την από κοινού χρήση αυτοκινήτου (ride-sharing).

Advertisement
Advertisement

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Το ride-sharing που στις σύγχρονες πόλεις θεωρείται πλέον μία βασική επιλογή του σύνθετου συστήματος μεταφορών, αποτελεί τη βασική δραστηριότητα της εταιρείας Luli. Η εταιρεία διευκολύνει και υποστηρίζει τους ανθρώπους προκειμένου να εντοπίσουν ο ενας τον άλλον και να μοιραστούν μια διαδρομή με αυτοκίνητο, για παράδειγμα προκειμένου να μεταβούν στον τόπο εργασίας τους. Η Luli είναι εταιρεία start-up, με δυνατότητες ανάπτυξης σε έναν τομέα που πρόκειται να καταστεί πολύ σημαντικός στην Κίνα.

Ο Jean-Claude Zhang, CEO της Luli Information Technology, αναφέρει: «Αυτή η επένδυση αποτελεί μια μοναδική βιομηχανική συνεργασία στον τομέα της από κοινού χρήσης πόρων (shared economy), που επιτρέπει στην Luli να ωφεληθεί από μία εξαιρετική αναγνωρισιμότητα ως παίκτης με πρωτοβουλία στην αγορά, ενώ υπόσχεται και πολλές επαγγελματικές προοπτικές. Επιπρόσθετα, η Luli αναδεικνύεται ως αξιόπιστος προμηθευτής υπηρεσιών ride-sharing».

Advertisement
Advertisement

Ο Philippe Barreaud, υπεύθυνος της Michelin για τα επενδυτικά προγράμματα καινοτομίας στην Ασία, δήλωσε: «Αυτή η επένδυση ενισχύει τη θέση της Michelin στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας και παράλληλα δημιουργεί εναλλακτικά κανάλια προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών μας προς τους καταναλωτές στην Κίνα».

Τι είναι το Επενδυτικό Πρόγραμμα της Michelin «Incubator Programme Office»;
Το Επενδυτικό Πρόγραμμα «Ιncubator Program Office (IPO)» του ομίλου Michelin είναι μια ξεχωριστή λειτουργική μονάδα του. Η αποστολή του είναι να αναπτύσσει και να δοκιμάζει ταχύτατα καινοτόμες ιδέες της αγοράς και σε άλλους τομείς εκτός των ελαστικών. Το IPO ενισχύει την στρατηγική καινοτομίας της γαλλικής εταιρείας, που αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα για την περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου. Από την δημιουργία του IPO Michelin, έχουν δημιουργηθεί τρία βασικά προγράμματα- σε ΗΠΑ, Κίνα και Ευρώπη, ένω έχουν ήδη επιλέγει 20 projects και start-ups.