Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Τα τρία «L» προηγούνται στο Ακρόπολις από τα παλιά!

Ελλάδα 5:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Τα τρία «L» προηγούνται στο Ακρόπολις από τα παλιά!

ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Τα τρία «L» προηγούνται στο Ακρόπολις από τα παλιά!

ΑΓΩΝΕΣ

Loeb, Loubet και Lappi διακρίθηκαν για την αλάθητη οδήγησή τους και ανταμείφτηκαν με τις τρεις θέσεις στο βάθρο της πρώτης ημέρας.

Advertisement
Advertisement

Η σκληρότητα συναγωνιζόταν την ζέστη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακροπολις

Ένας συνδυασμός από τα παλιά, συνθήκες δηλαδή πραγματικά Ακροπολικές, ήταν αυτές που χαρακτήρισαν την πρώτη πλήρως αγωνιστική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Η ζέστη που για πολλούς δεν ήταν αναμενόμενη λόγω της αστάθειας του καιρού τις προηγούμενες ημέρες και ήταν αυτή που έκανε αφόρητη την διαβίωση των συνθηκών στις καμπίνες των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην 4η Ειδική Διαδρομή της ημέρας, την Δάφνη, σημειώθηκαν θερμοκρασίες που άγγιξαν τους 36 βαθμούς κελσίου. Κάτι που μεταφράζεται ότι μέσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα η θερμοκρασία άγγιζε και τους 50+ βαθμούς… Δεν είναι υπερβολή το γεγονός ότι οδηγοί και συνοδηγοί καταναλώνουν από 8-10 λίτρα νερό, αλλά και πάλι αρκετοί αγγίζουν τα όρια της αφυδάτωσης.

Advertisement
Advertisement

Προσθέστε σε αυτό οδοστρώματα με σκληρή επιφάνεια, πέτρες με εξογκώματα και συχνά αυλακιές, και έχετε μία εικόνα του τι αντιμετώπισαν την Παρασκευή τα πληρώματα. Αν μάλιστα υπολογίσουμε και το γεγονός ότι δεν υπήρχαν service κατά την διάρκεια της ημέρες τότε το στοιχείο που ξεχώριζε ήταν η ικανότητα ταχύτητας και προστασίας των αυτοκινήτων, αλλά και η αξιοπιστία αυτών.

Advertisement

Κάτι που δεν είχε ο Ott Tanak, ο οποίος για μία ακόμα φορά «έτρεχε» χωρίς υβριδικό σύστημα…«Δεν καταλαβαίνω γιατί να κουβαλάμε 100 κιλά επιπλέον αν είναι να μην δουλεύει», είπε ο Εσθονός και άνοιξε ένα ακόμη κεφάλαιο στον τομέα αξιοπιστίας των υβριδικών συστημάτων στα ράλι, αυτή την πρώτη περίοδο εφαρμογής τους.

Advertisement

Οι πρωταγωνιστές

Ένας ήταν ο «άνθρωπος της ημέρας»! Μιλάμε για τον Κορσικανό Pierre-Louis Loubet, ο οποίος με το Ford Puma Rally1 έκανε την επίδοση της ημέρας. Όχι, μόνο κέρδισε τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές της καριέρας του, εδώ στο Ράλλυ Ακρόπολις τη Δάφνη και τη Λιβαδειά, αλλά στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, τους Βωξίτες με την ακραία σκόνη, λόγω μικροπροβλημάτων έχασε την πρώτη θέση από τον ομόσταυλό του στην Ford, το εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Sebastien Loeb με 1,7 δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) με 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loubet.

Advertisement

Το Σάββατο, στις τρεις επαναλαμβανόμενες Ε/Δ. της ημέρας, με ενδιάμεσο service στην Λαμία αυτή την φορά, αναμένεται να ανάψει η μάχη όχι μόνο στην κορυφή, αλλά και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Ανάμεσα σε αυτές η κατηγορία WRC2 που προηγείται ο Lindholm με Skoda Fabia Rally2, όπως και στην κατηγορία WRC που περιμένουμε ανάδειξη πρωταθλητή στο Ακρόπολις.

Η Hyundai Motorsport κατέχει την 4η, 5η και 6η θέση με τους Thierry Neville, Dani Sordo και Ott Tanak αντίστοιχα, τον οποίο η σειρά εκκίνησής του δεν τον βοήθησε σήμερα καθότι ήταν 2ος, μετά τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) κάτι που σημαίνει ότι έκαναν και οι δύο «σκούπα» (καθάριζαν τον δρόμο από το σαθρό χαλίκι και δημιουργούσαν γραμμές οδήγησης).

Η Toyota Gazoo είχε τη χειρότερη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από όλες τις ομάδες και με εξαίρεση τον Lappi, τα υπόλοιπα Yaris βρίσκονται στις τελευταίες τρεις θέσεις της πρώτης δεκάδας με τους Elfyn Evans, Kalle Rovanpera, και Takamoto Katsuta να κατέχουν 8η, 9η, και 10η θέση αντίστοιχα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Οι δηλώσεις στο Service Park
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο Loeb στην κορυφή
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Οι δηλώσεις των Ελλήνων οδηγών στο Tyre Fitting