Diesel και βενζίνη στην ίδια τιμή στα Volvo S60 & V60
ΑΓΟΡΑDiesel και βενζίνη στην ίδια τιμή στα Volvo S60 & V60
ΑΓΟΡΑΜία πολύ ενδιαφέρουσα εμπορική πολιτική ανακοίνωσε η Volvo Car Hellas. Σύμφωνα με αυτή, στην ίδια τιμή της έκδοσης βενζίνης T3 του S60, με τιμή εκκίνησης τα 23.900€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης), προσφέρεται η δυνατότητα στον υποψήφιο πελάτη να αγοράσει την έκδοση ντίζελ D2. Το ίδιο ισχύει και για το V60, με τιμή εκκίνησης σε αυτή τη περίπτωση, τα 25.400€.
Παράλληλα, εφόσον ο υποψήφιος πελάτης συνεχίζει να προτιμά ως καύσιμο τη βενζίνη, μπορεί να επιλέξει την ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του βενζινοκίνητου μοντέλου, την Τ4 των 180 ίππων, χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση! Στην ουσία, για αντίστοιχου επιπέδου εξοπλισμού εκδόσεις του μοντέλου (Optimum, Kinetic, Momentum, Summum), καθορίζεται μία ενιαία τιμή.
[nggallery id=786]
Αναλυτικότερα, όσον αφορά στο S60, στην τιμή των 23.900 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), στο πλούσιο βασικό επίπεδο εξοπλισμού Optimum της βενζινοκίνητης έκδοσης Τ3 1.600 κ.εκ. ισχύος 150 ίππων, προσφέρονται πλέον και δυο ακόμη εκδόσεις: η ισχυρότερη κατά 30 ίππους βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 1.600 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων και η πετρελαιοκίνητη D2 των 1.600 κ.εκ. ισχύος 115 ίππων, που προσφέρει ροπή (27,5 χλγμ.) σε συνδυασμό με κατανάλωση 4,3 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο.
WHAT CAR
Και οι τρεις εκδόσεις διαθέτουν σύστημα start/stop ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η έκδοση Τ3 των 150 ίππων όσο και η πετρελαιοκίνητη D2 κυκλοφορούν ελεύθερα στον «πράσινο δακτύλιο».
Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο V60, όπου με 25.400 € (με όφελος απόσυρσης), σε πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Optimum, προσφέρονται και οι τρεις εκδόσεις στα 1.600 κ.εκ.: Τ3 150 ίππων, Τ4 180 ίππων και D2 115 ίππων.
[nggallery id=775]
Τα παραπάνω αναμένεται να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων, που μέχρι τώρα τα έχουν πάει πολύ καλά αφού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, έως και τα τέλη Οκτωβρίου είχαν ταξινομηθεί 404 Volvo S60 ενώ την ίδια περίοδο οι ταξινομήσεις της sportwagon έκδοσης του μοντέλου, του V60, είχαν φτάσει τις 136.
VOLVO S60 (επίπεδο εξοπλισμού Optimum) |
|||
T3 |
T4 |
D2 |
|
Κινητήρας |
Βενζίνη |
Βενζίνη |
Πετρέλαιο |
Κυβισμός (κ. εκ.) |
1596 |
1596 |
1560 |
Ιπποδύναμη (ΗΡ) |
150 |
180 |
115 |
Ροπή (χιλιογραμμόμετρα) |
24,5 |
27,5 |
27,5 |
Τελική ταχύτητα (km/h) |
205 |
225 |
195 |
0-100 (sec) |
9,4 |
8,3 |
10,9 |
Κατανάλωση, μικτός κύκλος (l/100km) |
5,8 |
6,4 |
4,3 |
Κατανάλωση, εντός πόλης (l/100km) |
7,4 |
8,6 |
5,1 |
Κατανάλωση, εκτός πόλης (l/100km) |
4,9 |
5,1 |
3,9 |
Εκπομπές ρύπων (g/km) |
135 |
149 |
114 |
“Πράσινος δακτύλιος” |
Κυκλοφορεί ελεύθερα |
Κυκλοφορεί ελεύθερα |
|
Τέλη κυκλοφορίας (€) |
148 |
253 |
103 |
Τιμή (€, με απόσυρση) |
23.900 |
23.900 |
23.900 |
VOLVO V60 (επίπεδο εξοπλισμού Optimum) |
|||
T3 |
T4 |
D2 |
|
Κινητήρας |
Βενζίνη |
Βενζίνη |
Πετρέλαιο |
Κυβισμός (κ. εκ.) |
1596 |
1596 |
1560 |
Ιπποδύναμη (ΗΡ) |
150 |
180 |
115 |
Ροπή (χιλιογραμμόμετρα) |
24,5 |
27,5 |
27,5 |
Τελική ταχύτητα (km/h) |
200 |
220 |
190 |
0-100 (sec) |
9,6 |
8,5 |
11,3 |
Κατανάλωση, μικτός κύκλος (l/100km) |
6,0 |
6,6 |
4,5 |
Κατανάλωση, εντός πόλης (l/100km) |
7,5 |
8,7 |
5,2 |
Κατανάλωση, εκτός πόλης (l/100km) |
5,1 |
5,4 |
4,1 |
Εκπομπές ρύπων (g/km) |
139 |
153 |
119 |
“Πράσινος δακτύλιος” |
Κυκλοφορεί ελεύθερα |
Κυκλοφορεί ελεύθερα |
|
Τέλη κυκλοφορίας (€) |
153 |
260 |
107 |
Τιμή (€, με απόσυρση) |
25.400 |
25.400 |
25.400 |