Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Δες το GT-R50 by Italdesign στην πίστα (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Το Nissan GT-R50 της Italdesign είναι η τελευταία περιορισμένη έκδοση του Godzilla. Τώρα, μερικοί καχύποπτοι μπορεί να ισχυριστούν πως πρόκειται απλώς για μια ειδική έκδοση του σημερινού μοντέλου ώστε αυτό να παρατείνει τη ζωή του περαιτέρω.

Ακόμη κι αν συμβαίνει αυτό, δεδομένου ότι ο R35 κάτω από το GT-R50 ζει περισσότερο από μια δεκαετία τώρα, το ιταλικό GT-R50 έχει ένα ατράνταχτο πλεονέκτημα ισχύος έναντι των κανονικών ομολόγων του Nissan GT-R. Ναι, ακόμη και απέναντι στο GT-R Nismo.

Εκτός από το ξεχωριστό στυλ, το ένα εκατομμύριο δολάρια που απαιτούνται για το GT-R50 αντισταθμίζεται από τους 710 ίππους που προέρχεται από τον κινητήρα V6 twin-turbo 3,8 λίτρων. Η Nismo κατάφερε να αποσπάσει επιπλέον 110 ίππους από το VR38DETT σε σύγκριση με το GT-R Nismo. Η ροπή αυξήθηκε επίσης, στα 780 Nm, παρουσιάζοντας αύξηση 128 Nm ροπής.

Για να υποστηρίξει την υπέρογκη ισχύ, η Nissan έπρεπε να ενισχύσει το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Προστέθηκαν επίσης μεγαλύτερα φρένα Brembo, ενώ η ανάρτηση αναβαθμίστηκε εκ νέου από την Bilstein για συνεχή ρυθμιζόμενη απόσβεση. Οι τροχοί 21 ιντσών στο GT-R50 υιοθετούν ελαστικά Michelin Pilot Super Sport – 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω. Όλες αυτές οι βελτιώσεις δοκιμάζονται εξονυχιστικά. Έχουμε δει για παράδειγμα τη Nissan να δοκιμάζει το GT-R50 στο Βέλγιο. Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε το όπλο να μεγαλουργεί επί ιταλικού εδάφους.

Το σύντομο κλιπ αποκαλύπτει το GT-R50 να γυρίζει στην πίστα Tazio Nuvolari. Το Nissan GT-R50 γιορτάζει την 50ή επέτειο της Italdesign. Θα κατασκευαστούν μόνο 50 μονάδες, με την καθεμία από αυτές να τιμάται 990.000 ευρώ. Υπάρχουν βέβαια και κάποια αυτοκίνητα διαθέσιμα από την αποκάλυψη του σπορ μοντέλου, σε περίπτωση βέβαια που οι βαθιές τσέπες σας μπορούν να το αντέξουν οικονομικά.

Δημοφιλή στο Protothema.gr